کد خبر : 1009500 | 24 اردیبهشت 1392 ساعت 10:09 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان: جای تقدیر مرا محروم کردند

سرمربی تیم فوتبال سایپای شمال گفت: به جای اینکه از من تقدیر کنند، محرومم کردند.

دست‌نشان: جای تقدیر مرا محروم کردند
نادر دست‌نشان در خصوص رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت یکساله از حضور در فعالیت‌های فوتبالی، اظهار داشت: نمی‌دانم جرمم چیست، بدون اینکه با من صحبتی انجام دهند و از من دعوت کنند، حکمی برایم صادر کردند.
به گزارش فارس ، وی ادامه داد: من با چه کسی می‌توانستم تبانی کنم، ما از 21 اسفند تا 19 فروردین تمرینی نداشتیم، چگونه آقای علیپور می‌گوید شیث رضایی در تعطیلات عید در تمرینات شما حاضر شده و به تیم شما پیشنهاد داده است. اول باید بگویم که شیث رضایی در اندازه‌ای نیست که بخواهد به من پیشنهاد رشوه بدهد، در مورد بازیکنان هم 25 بازیکن وجود دارند که من نمی‌دانم با چه کسانی صحبت می‌کنند.
سرمربی ساپیا افزود: حالا فرض بر اینکه شیث به بازیکنان ما پیشنهاد داده باشد، او به بازیکنان ما گفته مقابل استقلال اهواز با قدرت ظاهر شوید و اجازه ندهید که آنها از شما امتیاز بگیرند، آیا این پیشنهاد مشکل دارد؟
وی با اشاره به مشکلات مالی سایپا، یادآور شد: ما در طول فصل یک ریال هم از باشگاه دریافت نکردیم. به جای اینکه از من تقدیر کنند که چگونه بازیکنان را با این شرایط به میدان فرستاده‌اند، می‌آیند و مرا محروم می‌کنند. علتش را نمی‌دانم چیست. امروز به تهران خواهم آمد تا با مسئولان در این باره صحبت کنم. حسن‌زاده که از شب گذشته جواب تلفن ما را نمی‌دهد، کار آنها اصلا زیبا نبود، زیرا پیش از صدور حکم با ما صحبت نکردند و آبروی ما را به راحتی بردند.
سرمربی تیم فوتبال سایپای شمال به مدت یک سال از حضور در کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم شد.

دیدگاه‌ها