کد خبر : 1009733 | 27 اردیبهشت 1392 ساعت 08:06 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری:تیم داشته باشیم آرا سرمربی است

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند گفت: آرا تمام تلاشش را برای موفقیت تیم به کار بسته، البته در جاهایی بی‌تجربگی‌هایی داشت اما این درست نیست که همه کاسه کوزه‌ها را سر او شکست.

طاهری:تیم داشته باشیم آرا سرمربی است
علی طاهری در مورد عملکرد کادرفنی تیم والیبال بانوان این باشگاه در جام باشگاه‌های آسیا که با آخر شدن این تیم در بین 8 تیم شرکت‌کننده همراه بود، اظهار داشت: ما از عملکردشان راضی هستیم. آرا جوان است و باشگاه روی وی سرمایه‌گذاری کرده است. البته باید دید ما عملکرد را بر چه اساس می‌بینیم. وقتی تیم را می‌بندیم، در ایران قهرمان می‌شود و جام باشگاه‌های آسیا هم یک بحث دیگر است. باید مربیان دیگر هم در این آزمون شرکت کنند تا بتوانیم قیاس عملکرد داشته باشیم. در این رقابت‌ها هفت تیم دیگر از شرق آسیا شرکت کردند که اختلاف‌مان با آنها زمین تا آسمان است. در این رشته، قهرمانی در ایران انگیزه‌ای به ما نمی‌دهد چون تا کسب نتیجه در سطح بین‌المللی خیلی فاصله داریم.
به گزارش فارس،وی تاکید کرد: خانم آرا با توجه به سن و سالش و اینکه تنها 2 سال است که در لیگ برتر مربیگری می‌کند، ما انتظار برد از وی در جام باشگاه‌ها نداشتیم. او یک مربی جوان است و حالا همه از او انتقاد می‌کنند که چرا تیم هشتم آسیا شده است. باید دید تیم او با چه شرایطی هشتم شده، مثلا تیم چین، که تیم ملی‌اش همیشه در دنیا در بخش والیبال بانوان حرف برای گفتن دارد، در جام باشگاه‌های آسیا حتی از یار کمکی هم استفاده می‌کند. نگرش آنها با ما فرق دارد. حالا درست نیست همه تقصیرات را گردن سرمربی بیندازیم. از هر کسی باید انتظاری معقول داشت، ما از مربی چین استفاده نکرده‌ایم که انتظار تغییر و نتیجه گرفتن داشته باشیم.
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در حمایت از سرمربی تیم والیبال بانوان باشگاه خاطرنشان کرد: او 2 سال است که در لیگ برتر به عنوان مربی فعالیت می‌کند، قبلا هم بازیکن بوده و تمام تلاشش را برای موفقیت تیم به کار بسته است، البته در جاهایی هم بی‌تجربگی‌هایی داشت اما این هم درست نیست که همه کاسه کوزه‌ها را سر او شکست. ما اگر بخواهیم باز هم در لیگ برتر والیبال بانوان شرکت کنیم، صددرصد دوباره از آرا استفاده خواهیم کرد.
علی طاهری در مورد اینکه چه زمانی وضعیت تیم والیبال بانوان این باشگاه برای حضور در لیگ برتر فصل آینده مشخص خواهد شد، گفت: ما هیچ جا نگفته‌ایم که در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کنیم چون هنوز وضعیت‌مان مشخص نیست. در این رابطه هیئت مدیره باشگاه در جلسه‌ای که تا پایان اردیبهشت ماه برگزار خواهد کرد،‌ تصمیم می‌گیرد.

دیدگاه‌ها