کد خبر : 1010202 | 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:33 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

خلیلی‌نیا: لیگ 18 تیمی بماند

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: از دستور رئیس جمهور برای 18 تیمی ماندن لیگ برتر بی‌اطلاع هستم.

خلیلی‌نیا: لیگ 18 تیمی بماند
علیرضا خلیلی‌نیا در خصوص این که گفته می‌شود رئیس جمهور به فدارسیون فوتبال نامه زده و اعلام کرد لیگ 18 تیمی بماند، گفت: ما چنین چیزی نشنیدیم اما اگر این موضوع واقعیت هم داشته باشد آن را علنی نمی‌کنند.
به گزارش فارس ، وی ادامه داد: به نظر من سیاسیون وارد فوتبال نمی‌شوند هر تصمیمی که قرار باشد برای فوتبال گرفته شود خود و اعضای درون فوتبال در آن مورد بررسی‌های لازم را انجام داده و تصمیم قطعی می‌گیرند.
عضو هیئت مدیره باشگاه نفت‌آبادان خاطر نشان کرد: ما منتظر هستیم تا ببینیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص 18 تیم ماندن یا 16 تیمی شدن لیگ تصمیم گیری بکنند، چرا که اگر لیگ 18 تیمی بماند ما به مرحله پلی اف صعود می‌کنیم و این شانس را داریم در لیگ برتر بمانیم.
خلیلی‌نیا با بیان اینکه دوست داریم لیگ برتر با 18 تیم برگزار شود، خاطر نشان کرد: اگر این اتفاق هم نیفتد و ما به دسته اول سقوط کنیم تلاش می‌کنیم در این رقابت‌ها حضور پرقدرتی داشته باشیم و بتوانیم مجددا به لیگ برتر صعود کنیم.
عضو هئیت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص خبر خرید سهام باشگاه لیگ برتری استقلال به خوزستان از سوی مدیران این باشگاه گفت: این موضوع صحت ندارد. انشاالله تا پایان هفته جاری وضعیت لیگ برتر مشخص می‌شود لیگ با 18 تیم برگزار می‌شود یا 16 تیمی خواهد بود. بعد از آن برنامه ریزیمان را برای سال آینده انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ها