کد خبر : 1010248 | 31 اردیبهشت 1392 ساعت 15:34 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاکوئتا: می‌توانیم از پس استقلال برآییم

سرمربی الشباب می‌گوید، تیمش می‌تواند از پس استقلال برآید.



پاکوئتا: می‌توانیم از پس استقلال برآییم
مارکوس پاکوئتا در نشست خبری پیش از بازی با استقلال درباره این دیدار گفت: فردا یک بازی آماده‌سازی برای ماست. ما دو بازی خیلی مهم را در لیگ داریم. یکی برای این‌که بتوانیم بین چهار تیم اول قرار بگیریم و دیگری هم جام پادشاهی امارات است. این دو بازی در اولویت ما هستند. با این حال سعی می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
به گزارش ایسنا ، او در پاسخ به این سوال که چقدر برای تیمش شانس قائل است، گفت: شانس فردا 50 – 50 است. هیچ چیزی در فوتبال غیرممکن نیست. در بازی اول مجبور بودیم، رو به جلو بازی کنیم. مجبور شدیم، فضاهای زیادی به استقلال بدهیم و آنها به خوبی استفاده کردند. تلاش می‌کنیم فردا به خوبی بازی را مدیریت کنیم.
سرمربی الشباب در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا تیمش مصدومی برای بازی فردا دارد، اظهار کرد: هنوز تکلیف ما مشخص نشده است. ما مصدوم داریم اما 24 ساعت تا بازی باقی مانده و فرصت داریم ببینیم چه می‌شود. همه بازیکنانمان را در اختیار داریم.
وی در پاسخ به این‌که آیا تماشاگران استقلال کار تیمش را سخت‌تر نمی‌کنند، بیان کرد: هیچ چیزی در فوتبال غیرممکن نیست. در فوتبال شگفتی وجود دارد و ما موفق شده‌ایم تا این سطح از فوتبال بالا بیاییم. در حالی که چند تن از بازیکنان با ما نبودند اما فردا حضور دارند و می‌توانیم از پس استقلال برآییم و برابر تماشاگران این تیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

دیدگاه‌ها