کد خبر : 1011658 | 15 خرداد 1392 ساعت 00:12 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

سیموئز: خوشحالیم اما ذوق زده نیستیم

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی‌روش و تیم ملی مستحق پیروزی برابر قطر بودند.

سیموئز: خوشحالیم اما ذوق زده نیستیم
  آنتونیو سیموئز، پس از پیروزی یک بر صفر ایران برابر قطر در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار خوب و مهیجی بود و فشار زیادی داشت و دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند. در مجموع حق ما بود که سه امتیاز را بگیریم. نتیجه یک بر صفر با نتیجه دیگر فرقی نداشت و ما دنبال سه امتیاز بودیم البته می‌توانستیم در نیمه دوم گل‌های بیشتری هم بزنیم.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: تقدیر می‌کنم از بازیکنان عزیز ایران که خیلی زحمت کشیدند و به همه آنها تبریک می‌گویم. در 10 روز گذشته خیلی سخت کار کردیم و تمامی بازیکنان از نظر استراتژیک خوب بودند و در نهایت ما توانستیم به پیروزی و هدف‌مان در این بازی برسیم. اگر امروز بازی مساوی هم می‌شد همین جملات را تکرار می‌کردم که بازیکنان ایران زحمات زیادی کشیدند.
مربی تیم ملی ایران در مورد قضاوت داور سنگاپوری گفت: مسئله مهم این است که باید در مورد فوتبال حرف بزنیم و قبل از بازی هیچ نگرانی در مورد این داور نداشتم و اکنون هم هیچ نگرانی بابت این داور ندارم و باید بیشتر در مورد بازی حرف بزنیم.
سیموئز در مورد اینکه قطر در دقیقه 40 یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و بعد از آن ایران توانست خوب بازی کند، گفت: می‌خواستم بازی با کیفیتی ارایه کنیم و از ضد حملات بهترین استفاده را بکنیم و زمان امروز به سود ما بود و هرچه از زمان بازی می گذشت همه چیز به سود ایران می‌شد. قطر وقتی در دقایقی از بازی فرصت داشت تیم ما استحکام خود را نشان داد و در نهایت به گل هم رسید.
وی ادامه داد: اگرچه در این بازی سه امتیاز را گرفتیم اما به بازی لبنان فکر می‌کنیم و خوشحالیم اما ذوق زده نیستیم تا بتوانیم راحت به جام جهانی برویم. این برد لیاقت تمام بازیکنان و ایران بود. کی‌روش مستحق این برد بود.

دیدگاه‌ها