کد خبر : 1011813 | 17 خرداد 1392 ساعت 10:51 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکنان مازاد

باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر از زحمات بازیکنانی که قراردادشان تمدید نشده، اعلام کرد برای صدور رضایت‌نامه این نفرات نهایت همکاری را خواهد داشت.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه این باشگاه آمده است: پس از انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس و پس از لیست ارائه شده از سوی علی دایی اقدامات گسترده ای برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته و جذب بازیکنان جدیدی انجام شد و در سایه فعالیت های شبنانه روزی انجام شده با میثم حسینی مدافع نفت تهران، مهرداد کفشگری هافیک راه اهن، قاسم دهنوی هافبک تراکتورسازی، میلاد غریبی هافیک سایپا، عباس زاده آقای گل لیگ دسته اول باشگاه کشور از تیم نساجي قائمشهر و یونس شاکری مهاجم تیم ابومسلم قراردادهایی به امضا رسیده و حضور این نفرات در پرسپولیس قطعی شده است.
همچنین با چند بازیکن لیگ برتری دیگر هم مذاکرات بسیار خوبی انجام شده و مشکل خاصی برای پیوستن آنها به پرسپولیس وجود ندارد که پس از رفع برخی موانع که مشکلی در رسمیت یافتن حضورشان در پرسپولیس ایجاد نمی کند اخبار رسمی پس از عقد قرارداد رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.
همچنین در مورد لیست اعلام شده از سوی سرمربی نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته اقدام قانونی لازم به عمل آمده ولی به واسطه برگزاری اردوی های تیم ملی قرارداد چند بازیکن رسما تمدید نشده و قطعا با این نفرات نیز مذاکرات خوبی صورت گرفته و توافقات ابتدایی به منظور تمدید قرار داد حاصل شده است.
در این میان همچون سالهای گذشته جدایی برخی بازیکنان از تیم قطعی شده که برخی از این نفرات به مدت یک یا دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند اما همانطور که پیش از این اعلام شده بود باشگاه به منظور حفظ احترام و شان بازیکنان از اعلام لیست مازاد خودداری خواهد کرد.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس مراتب تقدیر خود از زحمات این بازیکنان را اعلام داشته و آمادگی خود برای صدور رضایت نامه این نفرات که زحمات زیادی در فصل گذشته متحمل شده اند را اعلام میدارد و بر اساس تاکید مدیریت باشگاه پرسپولیس رضایت نامه این بازیکنان با نهایت همکاری و بدون هیچ قید و شرطی صادر خواهد شد تا این نفرات برای ادامه فعالیت ورزشی خود با موانعی مواجه نشوند.
باشگاه پرسپولیس ضمن آرزوی موفقیت برای این بازیکنان آمادگی خود برای صدور رضایت نامه را اعلام می‌دارد.

دیدگاه‌ها