کد خبر : 1012223 | 20 خرداد 1392 ساعت 11:36 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

افضل:بازیکن سالاری فوتسال را نابود کرده است

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: آقایان از دو ماه پیش تمام تصمیمات خود را گرفته بودند اما اعلام نکردند.

افضل:بازیکن سالاری فوتسال را نابود کرده است
علی افضل در خصوص انتخاب رضا لک به عنوان سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار داشت: مبارکشان باشد. من می‌دانستم که چنین تصمیمی گرفته‌اند آقایان از دو ماه پیش این کار را کرده بودند و من هم در جریان آن بودم اما چون نمی‌خواستم اشتباهی مرتکب شوم صحبت نکردم و این مسئله را اعلام نکردم.
به گزارش فارس،وی در مورد اینکه او نیز از جمله گزینه‌ها بوده تاکید کرد: این هم فیلم آقایان بود. به هر حال بازیکن بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد ما که مربی کوچکی بودیم. در این تیم بد هم نتیجه گرفته بودیم که کادر فنی را تغییر دادند. باید کسی می‌آمد که هم بزرگ باشد و هم اخلاقش خوب باشد.
سرمربی سابق گیتی‌پسند در مورد اینکه آیا معتقد است بازیکنان باعث جدایی او شده‌اند یادآور شد: من گناه کسی را نمی‌شویم به هر حال بازیکن بزرگ که در تیم وجود دارد باید مربی بزرگ هم بالای سر او باشد. لک همکار و دوست خوب من است بازیکن هم باید با مربی‌ای کار کند که راحت‌تر باشد.
افضل در مورد اینکه اگر از دو ماه پیش این موضوع مشخص شده بود چرا مسئولان اعلام نکرده بودند یادآور شد: این هم به هر حال سیاست آقایان است من آنها را می‌شناسم و بزرگشان کرده‌ام اخلاقشان را هم می‌دانم ماهان را قهرمان کردم و پس از آن جابجایی صورت گرفت و در گیتی‌پسند هم چنین اتفاقی افتاد. در ماهان هم بازیکن سالاری بود و فردی خاصی باعث این موضوع شد در اینجا هم چنین اتفاقی رخ داد. آقایان در هتل المپیک کارهایشان را کردند با بازیکنان هم صحبت کرده بودم و تمام موارد تیم را بسته بودند البته من اصلا ناراحت نیستم خود خدا تمام اتفاقات را می‌بیند و بر همه چیز شاهد است.
وی با اشاره به اینکه بازیکنی مصاحبه می‌کند و می‌گوید پیش از همه چیز قراردادم را تمدید کردم تا حرف و حدیثی نباشد یادآور شد: تیم ملی فوتسال به جام جهانی رفت و پس از بازگشت از این رقابت‌ها تمام تقصیرات بر گردن عباس ترابیان انداختند و گفتند او به ما دلار نداده و چه کارهایی انجام داده و چه کارهایی نکرد حالا ما که آنها را با اتوبوس این طرف و آن طرف نبردیم قهرمان هم شدیم اخلاقمان خوب نبود که آقایان تصمیم گرفتند فرد خاص دیگری که خودشان می‌خواستند سرمربی تیم کنند.
افضل افزود: متأسفانه بازیکن سالاری در فوتسال ما وجود دارد و همین موضوع باعث شده تا چنین اتفاقاتی در فوتسال بیفتد و این رشته نابود شود. بازیکن سالاری در فوتسال بیداد می‌کند و کسی هم نیست که در مقابل این موضوع بایستد. بعد آقایان تکذیب هم می‌کنند و می‌گویند ما تصمیمی نمی‌گیریم اما وقتی با این همه مربی یک فرد خاص سرمربی گیتی‌پسند می‌شود همه چیز مشخص است.
سرمربی فوتسال گیتی‌پسند در مورد اینکه آیا از تیمی پیشنهاد دارد گفت: خیر فعلا هم استراحت می‌کنم و از تیمی پیشنهاد ندارم تا ببینیم در آینده چه می‌شود.

دیدگاه‌ها