کد خبر : 1012389 | 21 خرداد 1392 ساعت 18:05 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

سجادی: من و وزیر از تکواندو حمایت می‌کنیم

معاون امور ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: پولادگر می‌داند بنده و وزیر از تکواندو حمایت می‌کنیم و پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات حل شود.

سجادی: من و وزیر از تکواندو حمایت می‌کنیم
 حمید سجادی در حاشیه انتخابات فدراسیون کاراته درباره حضور مردم در انتخابات ریاست جموری گفت:‌ همانطور که همه عزیزان نشان دادند در تمام عرصه‌ها پیش هستند، امسال هم امیدوارم برای خلق یک حماسه دیگر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حماسه‌آفرین باشیم.
به گزارش فارس، وی در پاسخ به این سؤال که مجمع عمومی کمیته المپیک را چطور دیدید و گفته می‌شود که این مجمع غیرقانونی است، اظهار داشت: مجمع قانونی بود اما درباره حاشیه‌های مجمع باید بگویم جمع درباره مسائل مختلف صحبت کرد، اینکه یک انتخابی سر موعد برگزار نشود و تأخیر داشته باشد، چنین تبعاتی را خواهد داشت. همه دیروز دوست داشتند این قائله ختم شود. تعداد اندکی نقطه نظراتی را داشتند که اگر مجمع صلاح می‌داند انتخابات عقب بیافتد اما اکثریت موافق زودتر برگزار کردن انتخابات بودند.
معاون امور ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره خواسته‌های IOC مبنی بر بازگشت رؤسای برکنار شده و اینکه با این تفاسیر انتخابات 20 تیر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مواردی که IOC خواسته بود با درایت کمیته و رهنمودهای عباسی برطرف شد، IOC شرایط را مناسب دید می‌رویم برای انتخابات.
سجادی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید برخی‌ها اعلام کردند اساسنامه را ندیده‌اند، اظهار داشت: این را از کمیته بپرسید، من نه توزیع و نه ویرایش کردم ما فقط دنبال کردیم. از افشارزاده و هیئت اجرایی ممنونم که زحمت این کار را کشیدند. اساسنامه نهایی نیز 48 ساعت قبل از مجمع به دست من رسید. اگر کسی می‌خواست آن را مطالعه کند در دسترس بود.
وی در پاسخ به این سؤال که عباسی و علی‌آبادی برای ریاست کمیته تفاهم کرده‌اند، گفت: ‌آنها هیچ مشکلی نداشته و ندارند.
معاون امور ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در خصوص اعتراض نوحی درباره حذف از مجمع عمومی خاطرنشان کرد: وی یکی از رؤسای با روحیه است و با یک دست سه هندوانه برمی‌دارد! نوحی می‌گفت در اسامی فدراسیون‌ها که عضو مجمع هستند رزمی دارای سابقه است و باید در مجمع باشد.
سجادی درباره مجمع کاراته گفت: از این مجمع استقبال شده بود، دوست نداشتم این فدراسیون در بلاتکلیفی باشد و 5 - 6 سال اخیر عالمی سرپرست شد در ادامه کتیرایی، آهی، پناهی و فرجی رئیس و سرپرست شدند. با این همه مخاطب که کاراته دارد و معتقدند بعد از فوتبال رشته پرطرفدار هستند، بلاتکلیفی خوب نبود. کاراته قدمت و ریشه خوبی در ایران دارد و مورد توجه است. رای خوبی هم به سمندر داده شد.
وی در خصوص مشکلات بوکس درباره خوابگاه و غذا و اینکه ورزشکاران گفته‌اند زورشان به فدراسیون نمی‌رسد، عنوان کرد: اینگونه سؤال نپرسید، چیزی به من منعکس نشده است، باید احترام‌ها متقابل باشد. ناطق نوری در المپیک پکن یکی از مشوقین من بود.
سجادی در پاسخ به این سؤال که برای بازی با ایران و لبنان به ورزشگاه می‌روید، یادآور شد: شنیده‌ام نیمه اول بازی کره و ازبکستان به سود کره به پایان رسیده، ما دوست داریم برای حمایت برویم، البته وزیر در سفر استانی است.
معاون امور ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه فدراسیون تکواندو در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی بدهی 700 میلیونی دارد و برنامه شما برای حمایت چیست، اظهار داشت: پولادگر می‌داند من و وزیر حمایت و پیگیری می‌کنیم. کمک می‌‌کنیم مشکلات حل شود.
سجادی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید قرار بود پیش از عید انتخابات کونگ‌فو برگزار شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده گفت: یک مورد نقص موارد داشتیم، مراحل نظارتی باید طی شود و بعد بلافاصله برنامه‌ریزی می‌کنیم و یک تاریخ برای انتخابات مشخص خواهیم کرد.
وی در پایان درباره حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک تاکید کرد: برای کمیته هیچ برنامه‌ای ندارم.

دیدگاه‌ها