کد خبر : 1013166 | 29 خرداد 1392 ساعت 15:21 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیموئز: خوشحالی‌ام را با مردم تقسیم می‌کنم

مربی تیم ملی با اعلام اینکه به هیچ وجه به قراردادش با تیم ملی فکر نمی‌کند گفت: اکنون دوست دارم خوشحالی خودم را بابت صعود به جام جهانی با مردم تقسیم کنم.

سیموئز: خوشحالی‌ام را با مردم تقسیم می‌کنم
آنتونیو سیموئز مربی تیم ملی درباره صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: بازی خاص، نتیجه خاص و روز خاصی برای ما است. اکنون زمان جشن گرفتن و لذت بردن از فوتبال و همدیگر است. نه صحبت کردن درباره آینده نزدیک می‌نشینیم و طی جلسه‌ای که با اعضای کادر فنی می‌گذاریم درباره آماده‌سازی برای جام جهانی صحبت خواهیم کرد. اکنون بهتر است تا از فوتبال لذت ببریم.
به گزارش ایسنا ، مربی تیم ملی درباره بازی با کره گفت: ما انگیزه بسیار بالایی داشتیم تا از هرآنچه که داریم بهترین استفاده را ببریم. ما بهترین پایان را برای آن بازی رقم زدیم. می‌دانستیم که بازی دیگر این گروه اهمیت زیادی دارد اما از طرفی نیز آگاه بودیم که برد ما برابر کره برای صعود ما به جام جهانی کافی است. اگر ما بازی را می‌بردیم کافی بود و دیگر نیاز نبود که کاری به بازی ازبکستان و قطر داشته باشیم. اکنون خیلی خوشحالم و دوست دارم که این خوشحالی را با مردم تقسیم کنم. سه هفته پیش در همین روزها موقعیت سختی داشتیم اما اکنون در آسمان هفتم سیر می‌کنیم. باید به کارمان ادامه دهیم و با همین پشت کار و قدرت خود را آماده حضور در جام جهانی کنیم. فردا روز دیگری است.
مربی تیم ملی در پایان درباره بحث قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران گفت: من تا ژوئن با تیم ملی قرارداد دارم اما اکنون این چیزها مهم نیست. من مربی هستم و می‌دانم که در این شغل امکان رخ دادن هر چیزی هست بنابراین به این طور مسائل فکر نمی‌کنم. البته هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

دیدگاه‌ها