کد خبر : 1013380 | 31 خرداد 1392 ساعت 13:33 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

حضور دبیری در جام باشگاه‌های فوتسال جهان

تیم فوتسال دبیری تبریز از 15 تیر با سرمربیگری وحید شمسایی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند.

حضور دبیری در جام باشگاه‌های فوتسال جهان
قرعه کشی جام باشگاه‌های جهان روز چهارشنبه هفته‌ قبل برگزار شد و دبیری تبریز با تیم‌های اسپرت کولونیال پاراگوئه، قدسیا کویت و السد قطر در گروه C مسابقات قرار گرفت.
به نقل از ایسنا، افشین دبیری اظهار کرد: چهارشنبه هفته‌ قبل به همراه حسین شمس و وحید شمسایی برای حضور در مراسم قرعه کشی جام باشگاه‌های جهان به کویت رفتیم و مسابقات نیز از 15 تیر ماه آغاز می‌شود. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران در این مسابقات باشیم.
مالک باشگاه دبیری همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود قهرمانی گیتی‌پسند در مسابقات لیگ برتر ، دبیری به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های جهان معرفی شد، مطرح کرد: به هر حال حسین شمس به عنوان رییس کمیته‌ فنی مسابقات در کویت فعالیت می‌کند و با توجه به همکاری که از قبل با او داشتیم، دبیری را به عنوان نماینده ایران معرفی کرد. البته مسابقات کویت جام باشگاه‌های جهان کوچک نامیده می‌شود و از سال آینده به صورت رسمی زیر نظر فیفا برگزار می‌شود. با این وجود امیدواریم بتوانیم از اعتبار فوتسال ایران دفاع کنیم.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که دبیری با چه کادر و بازیکنانی به جام باشگاه‌های جهان می‌رود، افزود: تیم کاملی را با سرمربیگری وحید شمسایی به کویت می بریم تا اردوی تدارکاتی خوبی هم برای تیم باشد. خود شمسایی نیز برای تیم بازی خواهد کرد. البته او هنوز قراردادی با ما امضا نکرده، ولی حضورش در تیم قطعی شده و قرار است هفته‌ آینده او را به صورت رسمی معرفی کنیم. همچنین تمایل داشتیم از تجارب حسین شمس هم در کویت استفاده کنیم، ولی او به عنوان رییس کمیته‌ فنی مسابقات در کویت حضور خواهد داشت. به هر حال بر عکس ایران که شمس را تحویل نمی گیرند، در دنیا او را قبول دارند و در کویت هم همه کاره مسابقات است. از طرف او امسال در تیم بهزیستی پرسپولیس هم است و نمی‌توانیم از حضورش بهره ببریم.

دیدگاه‌ها