کد خبر : 1013523 | 01 تیر 1392 ساعت 14:13 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

شبکه پرسپولیس TV راه اندازی شد

با اعلام محمد رویانیان شبکه پرسپولیس راه اندازی و رضا رشیدپور به عنوان مجری این شبکه انتخاب شد.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: از مدت‌ها پیش و با الگوبرداری از باشگاه‌های مطرح خارجی به ویژه تیم‌های بزرگ اروپایی و به منظور درآمدزایی، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تجارت بین‌الملل، پوشش اخبار و رویدادهای باشگاه پرسپولیس و ارائه خدمات ویژه به هواداران برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی پرسپولیس، مطالعه و برنامه‌ریزی کرده و اقدامات اجرایی را در دستور کار قرار دادیم و خوشحالم که امروز اعلام می کنم شبکه جهانی و بین‌المللی پرسپولیس TV راه‌اندازی شده و برنامه‌های آن به زودی پخش می‌شود.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شرکت پرسپولیس TVتاسیس شده و به ثبت رسیده است و تمامی اقدامات لازم برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی پرسپولیس انجام شده است. باشگاه پرسپولیس با مشارکت باشگاه راه آهن و در پی توافق‌نامه‌ای که به امضاء رسیده، این اقدام را انجام داده و اگر از مدت‌ها پیش روی هاتبرد جستجو می‌کردید، می‌توانستید از راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی آگاه شوید. برخی اقدامات مربوطه باقی مانده بود که آنها را نیز انجام داده‌ایم و امروز رسما راه‌اندازی شبکه پرسپولیس TVرا اعلام می‌کنیم.
وی افزود: به هر حال از این طریق می‌توان فضایی ایجاد کرد که برنامه‌های اقتصادی و ویژه‌ای را به سمع و نظر هواداران رساند. پخش گفت‌وگوهای ویژه و اختصاصی از مدیران، مربیان و ورزشکاران پرسپولیس، برنامه‌های کارشناسی، تصاویر اختصاصی از تمرینات و اردوها، گفت‌وگو با پیشکسوتان و هواداران از جمله برنامه‌هایی است که مسئولان شبکه تلویزیونی پرسپولیس در حال تهیه این برنامه‌ها هستند تا این شبکه با قدرت و جذابیت هر چه تمامتر کارش را آغاز کند.
محمد رویانیان گفت: مدیر این شبکه نیز انتخاب شده و آقای رضا رشیدپور از مجریان با سابقه سیما ما را در این زمینه همراهی خواهند کرد. می‌توانیم از این طریق خدمتی دیگر به هواداران ارائه کرده و برای درآمدزایی نیز تمهیداتی اندیشیده‌ایم که متعاقبا اعلام خواهد شد.
مدیر عامل پرسپولیس از پخش برنامه‌های پرسپولیس TVدر آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در فاز اول روزی دو ساعت برنامه پخش می‌شود و به زودی طبق قرارداد منعقده برنامه‌های پرسپولیس TVبه روزی 9 ساعت افزایش خواهد یافت.
رویانیان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی به منظور ارائه خدمات ویژه به ایرانیان مقیم خارج از کشور و دوستداران پرسپولیس که از تیم محبوب‌شان فرسنگ‌ها فاصله دارند، انجام شده و برنامه‌های این شبکه صرفا ورزشی و مختص پرسپولیس خواهد بود و می‌تواند در معرفی فرهنگ ایرانیان به ویژه مسائل اخلاقی حاکم بر ورزش ایران تاثیرگذار بوده و فواید و خروجی‌های بسیاری داشته باشد.
شبکه پرسپولیس TVروی هاتبرد، فرکانس 11317، سیمبل ریت 27500، اف ای سی 4/3 قابل دریافت است و در حال حاضر نشان (لوگو) در این شبکه نمایش داده می‌شود.

دیدگاه‌ها