کد خبر : 1013553 | 01 تیر 1392 ساعت 17:23 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: هنوز تکلیفم با پرسپولیس روشن نشده

برخلاف اینکه سایت باشگاه پرسپولیس مدعی است که توافق قطعی با سید جلال حسینی داشته این بازیکن مدعی مسئله دیگری است.

حسینی: هنوز تکلیفم با پرسپولیس روشن نشده
سید‌جلال حسینی اظهار داشت: روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما خدا را شکر می‌کنم که پایان این سختی‌ها روزهایی خوش برای ملت ایران بود.
به نقل از فارس، وی افزود: دقیقا از روزی که بازی با قطر و لبنان تمام شد ما به فکر مهار بازیکن دو متری کره‌ای بودیم با لپ ‌تاپ و سیستم‌های کامپیوتری بازی او را به دقت زیرنظر داشتیم و حتی از بعد از بازی با ازبکستان روی این بازیکن و مهارش تمرکز کردیم.
حسینی ادامه داد: مقابل او قرار گرفتن بسیار سخت بود. مهاجم دو متری کره با خیلی از مهاجمان فرق داشت چون هدفدار توپ را به سمت دروازه هدایت می‌کرد. خیلی خوب پاس می‌داد و با سرش کار پا را انجام می‌داد.
مدافع تیم ملی یادآور شد: خدا را شکر بسیار خوب و با تمرکز با کمک خط دفاعی روی این بازیکن تمرکز کردیم و با توجه به شناختی که از او داشتیم با همدیگر یکدل شدیم تا روی توپ‌های دوم او اثر‌گذار باشیم. البته خوشبختانه روی توپ‌های اول او هم اثر‌گذاری داشتیم اما با توجه به پرش‌های بلند او و ضربات هدفدارش سعی کردیم تا تمام روزنه‌ها را برای موفقیت او ببندیم.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع، مهار این مهاجم بود که اتفاق افتاد. نمی‌دانم شاید برخی اوقات دو متر و نیم یا بیشتر می‌پریدیم اما آن وقت هیچ کس به فکر این مسائل نبود و حاضر بودیم تمام بدنمان را مقابل توپ بگذاریم اما او به هدفش نرسد البته این مهاجم خیلی شیطان بود چون بعد از ضربه زدن با توپ یا افتادن ما به زمین شکلک در می‌آورد یا هر حرفی که از دهانش در می‌آمد به زبان انگلیسی می‌زد. او اصلا می‌خواست با کری ما را تحت تاثیر خود قرار دهد اما موفق نشد به هدفش برسد.
حسینی در خصوص آینده تیم ملی و جام جهانی نیز گفت: این موفقیت فقط برای شادی و خوشحال کردن مردم بود و مسئولین باید بدانند اگر از امروز کار را شروع نکنند در آینده زنگ تفریح می‌شویم. مسئولیت‌ها سنگین شده و اگر همه کاربلد باشیم و زرنگ با یک برنامه‌ریزی و تدارکات گسترده در حد جام جهانی باید یک سال آینده با برنامه فکر کنیم. ما کار خودمان را با گرفتن 6 امتیاز مقابل کره کاربلد انجام دادیم و حالا منتظر تدارک و امکانات مناسب برای جام جهانی هستیم. اگر غافل بشویم خیلی از چیزها را از دست داده‌ایم.
وی در پایان در خصوص اینکه سایت باشگاه پرسپولیس خبر داده با آنها به توافق نهایی رسیده ای گفت: هنوز تکلیف نهایی مشخص نشده و تا فردا بعد از ظهر یعنی یکشنبه تکلیف همه چیز مشخص می‌شود. صحبت‌هایی شده اما هنوز توافق نهایی نشده است.

دیدگاه‌ها