کد خبر : 1014127 | 07 تیر 1392 ساعت 11:43 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری: با تانک می آییم تا مشکلی پیدا نکنیم

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: با تانک می‌آییم تا مشکلی به وجود نیاید تنها خواهش من این است که نگاه‌مان را عوض کنیم.

دبیری: با تانک می آییم تا مشکلی پیدا نکنیم
افشین دبیری در کنفرانس مطبوعاتی معارفه سرمربی تیم فوتسال دبیری، عنوان کرد: وحید از افتخارات تیم ماست و در جهان و آسیا توانسته به بهترین عناوین دست پیدا کند. افتخار بزرگی است که با او همکاری خواهیم کرد.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: بزرگترین تاسف این است چرا افرادی چون وحید که این همه سال در خدمت تیم ملی بودند، هم اکنون جایگاه لازم را در کمیته فوتسال ندارند. جامعه مردم تبریز بسیار از حضور او خوشحالند. در ایران و جهان چنین رفتاری با او می‌شود. ما در کویت که بودیم امیر این کشور به ما گفت که چندین سال به دنبال حضور شمسایی در این کشور بوده است. امیدواریم شرایطی به وجود بیاید که قدر افرادی چون وحید شمسایی، حسین شمس و مصطفی نظری را بدانیم.
مالک باشگاه دبیری یادآور شد: هدف‌گذاری ما این است که بتوانیم به عنوان قهرمانی دست یابیم. شرایط خوبی را دنبال می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر با آمادگی کامل وارد شویم. مسابقات کویت هم اهمیت آنچنانی برای ما ندارد و فقط برای آمادگی در این مسابقات حاضر می‌شویم. شمسایی همواره نشان داده که اراده قوی‌ای دارد و می‌تواند خود را ثابت کند.
دبیری در مورد شرایط فوتسال تصریح کرد: ما از سال 82 نماینده آذربایجان بوده‌ایم و دیگر پوست‌مان کلفت شده است. در یک برهه زمانی تیم‌داری را کنار گذاشتیم اما هم اکنون با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم. ناراحت هستیم تیم‌هایی مثل شن‌سا، فولاد ماهان و غیره به این راحتی کنار گذاشته شدند. متاسفانه به جای اینکه تیم‌های خصوصی را تشویق کنیم، جلوی آنها را می‌گیریم.
وی با اشاره به صحبت‌های وحید شمسایی مبنی بر اینکه لباس ضدگلوله بر تن کرده تا با حوادث فوتسال روبرو شود، گفت:‌ما هم با تانک می‌آییم تا مشکلی به وجود نیاید تنها خواهش من این است که نگاه‌مان را عوض کنیم. ما سال گذشته چندین هفته بدون هیچ گزارشی روبرو بودیم اما پس از اتفاقات یک دیدار 8 بازی متوالی علیه‌مان گزارش تهیه شد و بدترین محرومیت‌ها را برایمان در نظر گرفتند. به هر حال امیدوارم که در فصل آینده بتوانیم حضور موفقی داشته باشیم.
مالک باشگاه دبیری در پاسخ به سؤالی مبنی بر تعویق رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که به وجود آمده بود تمام باشگاه‌ها با این موضوع موافق بودند اما آنچه که اهمیت دارد این است که تاریخ دقیق مسابقات مشخص شود تا تیم‌ها تکلیف خود را بدانند.
دبیری در مورد حضور رضا لک به عنوان دستیار خسوس کاندلاس با توجه به اینکه در تیم گیتی‌پسند حضور دارد، یادآور شد: لک از مربیان خوب و کارکرده فوتسال است. حضور این مربی اشکالی ندارد مگر اینکه سوءاستفاده‌ای از این موضوع صورت بگیرد. اگر در پست و مقام خود اصولی فعالیت کند، شائبه‌ای به وجود نمی‌آید.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه دبیری با مهدی جاوید به توافق رسیده بود‌ اما حضور لک در تیم ملی این موضوع را منتفی کرد، یادآور شد: ما صحبت‌هایی با مهدی جاوید انجام دادیم اما این موضوع نهایی نشد. این اولین اقدام را به فال نیک می‌گیریم. به هر حال امیدوارم مسائلی در این زمینه به وجود نیاید.
فرزین دبیری پسر افشین دبیری که به علت محرومیت یک ساله پدرش مدیرعامل این فصل دبیری خواهد بود، عنوان کرد: ما هدف‌گذاری و برنامه سه ساله داریم که در سال اول تلاش کردیم بین 4 تیم قرار بگیریم و در سال دوم به عنوان کسب قهرمانی هستیم و سال سوم در آسیا تلاش خود را انجام خواهیم داد.
وی ادامه داد: پس از پایان فصل گذشته بلافاصله جلساتی را با شمسایی شروع کردیم و با توجه به اینکه بودجه باشگاه پیش از این موضوع به تصویب رسیده بود، اختلافاتی وجود داشت اما سرانجام در سفر کویت این موضوع نهایی شد و امیدوارم که با شمسایی به هدف خود که قهرمانی در لیگ برتر است دست پیدا کنیم.
امیر شمسایی نیز در این کنفرانس خاطرنشان کرد: وحید خان به ما لطف دارد ما به عنوان آقا بالاسر نیستیم آمده‌ایم که خدمت کنیم. بار سنگینی هم بر دوش داریم زیرا هم به خاطر وحید شمسایی و هم تیم باید دو برابر تلاش کنیم.
وی ادامه داد: برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و مسئله‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که باید حاشیه را در درون تیم به وجود نیاوریم و با آرامش به کار خود ادامه دهیم تا بتوانیم به هدف خود دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها