کد خبر : 1014159 | 07 تیر 1392 ساعت 15:23 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرد با 15 میلیون یورو به شاختاردونتسک پیوست

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل با 15 میلیون یورو به شاختار دونتسک اوکراین پیوست.

فرد با 15 میلیون یورو به شاختاردونتسک پیوست
عملکرد خوب فرد با پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل در جام کنفدراسیون‌ها باعث شد تا باشگاه شاختار دونتسک اوکراین با او قرارداد امضا کند.
این باشگاه اوکراینی اعلام کرد که فرد را با 15 میلیون یورو از فلومیننسه به خدمت گرفت و با او قرارداد امضا کرد.
به گزارش ایسنا، فرد در فصل گذشته لیگ برزیل در 33 بازی که با پیراهن فلومیننسه به میدان رفت، 7 گل زد و هفت پاس گل داد. او از اینکه بار دیگر به فوتبال اروپا برگشته، خوشحال است: "شاختار را به خوبی می‌شناسم. می‌دانم که شاختار باشگاه بزرگی است. بازی‌های فصل گذشته این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را دنبال گردم. از این‌که به این تیم پیوستم، خوشحالم. می‌خواهم جای برای خود در ترکیب اصلی تیم پیدا کنم و در لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروم. این هدفم از پیوستن به شاختار است. برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.
فرد تنها بازیکن برزیلی نیست که با پیراهن این تیم اوکراینی به میدان می‌رود. در این تیم بازیکنان برزیلی دیگری همچون لوئیز، آدریانو، مایکن، تایسون، آلکس تکسیرا و داگلاس کاستا بازی می‌کنند.
این مهاجم برزیلی پیش از این چهار سال با پیراهن لیون فرانسه به میدان رفت و در 125 بازی 43 گل به ثمر رساند. او پس از لیون به فوتبال برزیل برگشت. عملکرد خوبش در تیم ملی فوتبال برزیل باعث شد تا این باشگاه اوکراینی برای جذب او وارد عمل شود.

دیدگاه‌ها