کد خبر : 1014658 | 11 تیر 1392 ساعت 23:02 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

رافائل: خوشحالم که تعطیلات تمام شده است

رافائل ، مدافع جوان تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس در صحبت هایی از تمرینات پیش فصل تیمش ابراز خرسندی کرد و آن‌را فرصتی برای آشنایی بیشتر با دیوید مویس ، سرمربی جدید شیاطین سرخ ، دانست.

رافائل: خوشحالم که تعطیلات تمام شده است
رافائل در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه گفت : " پیش فصل همیشه خوب و لذت بخش است. من این مقطع از فصل را بسیار دوست دارم. هر چند در پیش فصل باید بسیار دوید اما گاهی اوقات وقتی از تعطیلات برمی گردید از اینکه هیچ کاری را انجام نداده اید خسته می شوید . من در زمان کار کردن احساس خوبی دارم. "
رافائل همچنین ادامه داد : " پیش فصل نقش مهمی را در آماده سازی برای فصل جدید دارد.اگر بتوانید در آن خوب ظاهر شوید می توانید نظر مربی را نسبت به خودتان برای بازی های پیش رو تغییر دهید. زمانیکه در پیش فصل هستیم می توانیم فرهنگ ها و چیزهای مختلفی را ببینیم . این بسیار مهم است که بتوانیم کشورهای مختلف در سرتاسر جهان را ببینیم چون در تمام جهان طرفداران زیادی داریم."
رافائل در پایان نیز گفت : " ما یک باشگاه بزرگ هستیم و در هرجا مورد حمایت قرار داریم و این برای ما خوب است . هواداران حمایت بسیاری از ما می کنند و این خیلی مهم است که بتوانیم آنها را ببینیم به خصوص آنهایی که نمی توانند به اولد ترافورد بیایند. تور یک تجربه بزرگ برای بازیکنان جوان است و من مطمئن هستم که تور امسال می تواند یک مسافرت خوب دیگر باشد. "

دیدگاه‌ها