کد خبر : 1014670 | 12 تیر 1392 ساعت 09:10 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوتوره: نمی‌توانم کرگر جدید لیورپول باشم

مدافع ساحل‌عاجی لیورپول اعتراف کرد که نمی‌تواند جیمی کرگر جدید باشد.



کلوتوره: نمی‌توانم کرگر جدید لیورپول باشم
باشگاه لیورپول از قرارداد با حبیب کلوتوره، مدافع ساحل‌عاجی منچسترسیتی خبر داد؛ بدون آن‌که زمان و رقم قرارداد با این مدافع ملی‌پوش منچسترسیتی چیزی را اعلام کند.
به گزارش ایسنا ، کلوتوره در گفت‌وگویی که با سایت رسمی باشگاه لیورپول داشت، از پیوستن خود به قرمزپوشان آنفیلد ابراز خوشحالی کرد.
او گفت: لیورپول این فرصت را به من داد تا توانمندی‌های خود را اثبات کنم. با وجود 32 سالگی یکی از بهترین مدافعان جهان هستم. برای بازگشت به روزهای اوج از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود. از این که لیورپول را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده‌ام، بسیار خوشحالم. در دو سال گذشته فرصت کمی برای بازی کردن پیدا کردم. مدت زیادی را به خاطر محرومیت دور از میادین بودم. الان انگیزه بالایی برای بازی کردن دارم.
این مدافع ساحل‌عاجی افزود: تلاش می‌کنم تا لیورپول را در رسیدن به جام کمک کنم. جیمی کرگر با فوتبال خداحافظی کرد. آمده‌ام تا جای او را پر کنم. وقتی یک بازیکن بزرگ از فوتبال خداحافظی می‌کند، بازیکن بزرگ‌تری به جای او نمی‌آید. با این حال من عاشق چالش و مبارزه‌طلبی هستم. تلاشم این است که جای خالی کرگر را پر کنم. هر چند که می‌دانم نمی‌توانم کرگر جدید لیورپول باشم.

دیدگاه‌ها