کد خبر : 1015341 | 18 تیر 1392 ساعت 12:42 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

سکه‎های تمام، نیم یا ربع شدند!

غلامین: گهری‎ها سرمان کلاه گذاشتند

مهاجم سابق گهر که یکی از ارکان صعود این تیم به لیگ برتر بود، مدعی شد برخی با زرنگ‎بازی سرشان کلاه گذاشته‎اند.

غلامین: گهری‎ها سرمان کلاه گذاشتند
محمد غلامین با بیان این‎که گهر را با دست خالی لیگ برتری کردیم، اضافه کرد: متأسفانه با آن وضعیت هم برخی‎ها خیلی از گهر پول خوردند و حاضرم با سند و مدرک هر کسی بخواهد پیگیری کند این موضوع را ثابت کنم.
به گزارش ایسنا ، وی با اشاره به این‎که سکه‎هایی که پاداش دادند و عوض شدند، نمونه‎‎ای از این کارها بود، خاطرنشان کرد: به ما گفتند 40 سکه تمام بهار آزادی پاداش داده شده که فقط تعدادی از بازیکنان سکه تمام گرفتند و بیشتر بازیکنان و اعضای تیم، نیم یا ربع سکه گرفته بودند. نمی‎دانم آن سکه‎ها را به سرپرست دادند یا سرمربی اما هر چیزی که است، عوض شدند.
غلامین، یادآور شد: اول فصل گفتند، با مبلغ پایین قرارداد ببندید که ما هم این کار را انجام دادیم و قرارداد 8 میلیون تومانی من در فدراسیون ثبت شد. یک قرارداد داخلی هم با مسوولان باشگاه بستیم که در آن قید شده بود در صورتی که اسپانسر پیدا شود، قرارداد ما به 30 تا 40 میلیون تومان افزایش پیدا می‎کند.
مهاجم سابق گهر ادامه داد: قراردادهای داخلی را امضا نکردند و تا زمان بازی رفت پلی‎آف نگه داشتند و گفتند این بازی را انجام دهید تا قراردادها را امضا کنیم اما نمی‎دانم پشت پرده چه اتفاقاتی افتاد که نه‎تنها این کار را انجام ندادند بلکه بعد از صعود تیم آقای عابدینی گفت حق‎تان است و بروید شکایت کنید که در جوابش گفتم این به دور از انصاف بوده و ما به‎خاطر حرف شما به گهر آمده‎ایم. درضمن کسی برای 8 میلیون تومان در یک فصل بازی نمی‎کند که زیر بار نرفت.
وی با اشاره به این‎که کمیته انضباطی گفت که باید در قراردادهای داخلی مُهر باشگاه باشد، تأکید کرد: آقایان گهری سرمان کلاه گذاشتند و ما را گول زدند. نفرین بچه‎ها پشت سرشان است. سرپرست سابق تیم از دوستان صمیمی من است اما این دوستی‎ها باعث نمی‎شود که حقایق را نگویم.
غلامین در ادامه صحبت‎هایش گفت: یک سال با گهر و مردم دورود زندگی کردیم که خیلی خوش گذشت و آن شهر مردمان خیلی خوبی دارد. حیف بود که برخی با احساسات آنها بازی کردند و تا توانستند به گهر ضربه زدند و عش و علاقه‎ی مردم را به این تیم نابود کردند.
وی با تأکید بر این‎که اگر بازیکنان و کادرفنی گهر حفظ می‎شدند این تیم در لیگ برتر نتایج به مراتب بهتری می‎گرفت، تصریح کرد: کادرفنی و بازیکنان خوبی داشتیم که با دست خالی جواز حضور در لیگ برتر را کسب کردیم و اگر آن تیم حفظ و چند بازیکن جدید جذب می‎شد، مطمئن باشید گهر در لیگ برتر می‎ماند و دست خیلی‎ها از این تیم کوتاه می‎شد.
بازیکن فصل گذشته مس سرچشمه، در پایان خاطرنشان کرد: فقط رضا کاردوست و مجید خمیسی در گهر ماندند و 99 درصد تیم عوض شد و همین مشکل یکی از عوامل اصلی سقوط این تیم بود. آلومینیوم هرمزگان، پیکان و گهر برای این در همان فصل اول سقوط کردند که اسکلت تیم‎هایشان عوض شد.

دیدگاه‌ها