کد خبر : 1015890 | 23 تیر 1392 ساعت 20:33 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی عملکرد سایپا در فصل نقل و انتقالات

سخنگوی باشگاه سایپا گفت: اگرچه بازیکنان موثری از جمع ما جدا شده اند، اما با اضافه شدن نفرات جدید به موفقیت در این فصل بسیار خوش بین هستیم.

بررسی عملکرد سایپا در فصل نقل و انتقالات
دکتر سعید تقی زاده، سخنگوی باشگاه و مدیر تیم فوتبال سایپا، در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ورزش سه در مورد بازیکنانی که از سایپا جدا شده اند گفت: از جمع بازیکنان فصل پیش سایپا رحمان احمدی، سعید دقیقی، میلاد غریبی، سعید نوروزی، حسن اسلامی، حمید لطف الله نژاد و وحید براتی از تیم جدا شده اند.
وی در ادامه افزود: اگرچه سه چهره سرشناس از تیم جدا شده اند اما با افزوده شدن نفرات و جهره های جدید، سایپا این فصل به موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی امیدوار است.
تقی زاده در مورد نفرات اضافه شده به سایپا گفت: مهدی جعفرپور و محمد باقر صادقی از سپاهان، مهدی ثابتی از تراکتور، کیانوش رحمتی از استقلال، محمدرضا ناصحی از آلومینیوم هرمزگانو سجاد مشکل پور از صنعت نفت آبادان به عنوان شش سهمیه لیگ برتری به ترکیب تیم افزوده شده اند.
وی همچنین افزود: بابک حاتمی از شهرداری تبریز، مقداد قباخلو از پاس، میلاد نصرتی از پارسه و داوود شاهواروقی، میلاد بختیاری و صادق مرادزاده از تیم های پایه سایپا نفرات دیگری هستند که این فصل به رختکن سایپا پیوسته اند.
تقی زاده در پایان گفت: کاسمین ونسای رومانیایی که در تیم اوتلول گالاتی رومانی عضویت داشت نیز به عنوان تنها خرید خارجی سایپا به شمار می رود.

دیدگاه‌ها