کد خبر : 1016546 | 30 تیر 1392 ساعت 14:40 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

کهندل: طاهری دروغ می‌گوید

سرپرست تیم فوتبال مس گفت: بیژن طاهری در مورد اتفاقات روز گذشته دروغ می‌گوید و اگر راست می‌گوید صحبت‌هایش را ثابت کند.

کهندل: طاهری دروغ می‌گوید
ناصر کهندل در خصوص اتفاقاتی که در تمرین روز گذشته مس کرمان رخ داده بود اظهار داشت: من صحنه درگیری را ندیدم و پس از اینکه سر و صدایی را شنیدم برای آرام کردن مردم اقدام کردم.
به گزارش فارس ، وی در مورد اینکه طاهری اعلام کرده سرپرست تیم و باشگاه از این موضوع مطلع بودند و به همین دلیل هم سرپرست دیرتر در تمرین حاضر شده خاطرنشان کرد: ما همیشه اعلام می‌کنیم که تمرین ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز می‌شود و بازیکنان ساعت 18 در تمرین حاضر شوند. همیشه هم تقوی ساعت 18و25 دقیقه حاضر می‌شد اما روز گذشته زودتر آمد اینکه طاهری اعلام کرده این موضوع از پیش هماهنگ شده دروغ است اگر او می‌تواند این مسئله را ثابت کند.
سرپرست تیم فوتبال مس تصریح کرد: من اگر این موضوع را هماهنگ کرده بودم که اصلا در صحنه حاضر نمی‌شدم و به تمرین نمی‌آمدم. مسئولیت افراد حاضر در تمرین برعهده ماست. اگر خبر داشتیم که یا تمرین را تعطیل می کردیم و یا نیروی انتظامی را خبردار می‌کردیم. من فقط 5 دقیقه روز گذشته دیر به تمرین رسیدم. از آقای تقوی توقع نداشتم که چنین صحبت‌هایی را مطرح کند. او با این صحبت‌های خود گناه دیگران را پاک می‌کند.
کهندل درباره علت این درگیری و اینکه چرا هواداران با حضور طاهری مخالف بودند تصریح کرد: به هر حال هواداران روزی علیه مهدی محمدی شعار سر دادند و خواستار استعفای او شدند و حالا هم می‌گویند او باید به تیم بازگردد با توجه به اینکه طاهری هم در گذشته در مس بوده مردم دل خوشی از او نداشتند و به عنوان مربی زیاد او را قبول ندارند. او این مسائل را از روی کم لطفی خود بیان می‌کند. من با دهان روزه قسم می‌خورم که هیچ هماهنگی‌ای صورت نگرفته بود.

دیدگاه‌ها