کد خبر : 1016578 | 30 تیر 1392 ساعت 19:38 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

تشریح آخرین وضعیت گهر از زبان حیدرپور

مدیرعامل تیم گهر دورود گفت: به دلیل بی‌مهری‌های مسئولان استانی احتمال حضور مالکین جدید گهر دورود کمرنگ‌تر شد.

تشریح آخرین وضعیت گهر از زبان حیدرپور
اسماعیل حیدرپور در خصوص آخرین شرایط تیم گهر گفت: وضعیت تیم گهر نیز مثل تیم داماش گیلان است که به دلیل مشکلات پیش آمده در وضعیت بد مالی قرار دارد و در این مدت گذشته با هر کجا که فکر می‌کردیم، می‌تواند به تیم کمک کند، حضور یافتیم و جلساتی برگزار کردیم.
وی افزود: به اتفاق پیشکسوتان فوتبال شهرستان دورود مثل احمد ستاری، محمد یاراحمدی، احمد فاتحی جلسه‌ای با وزیر سابق کار و تأمین اجتماعی، آقای حسین کمالی که خود دورودی هستند و آقای جمشیدی برگزار کردیم، بعد از آن با چند اسپانسر مذاکره شد و جلسات ما در حضور نماینده دادستانی برپا شد و در این میان تنها مهندس مافی بودند که شرایطی نزدیک به ما داشتند، قبول کردند که هم تیم در دورود بماند هم نام گهر تغییر نکند.
وی افزود: ما و آقای مافی جلساتی را با سردار رویانیان، نمایندگان مجلس، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی برگزار کردیم، اینجا جا دارد، از بروجردی تشکر کنم که با وجود مشغله کاری زیاد دعوت به این جلسه را پذیرفتند، وی نگران وضعیت گهر بود و از انتخاب هوادارن گهر به عنوان بهترین هواداران لیگ ابراز خوشحالی کردند.
حیدرپور گفت: ما درخواست جلسه با استاندار لرستان کرده‌ایم که هنوز هم محقق نشده است، شخص خودم با آعباس قائدرحمت نماینده دورود صحبت کردم، تا بتوانیم جلسه‌ای با حضور وی و مسئولان استانی برای مشخص کردن وضعیت نهایی تیم داشته باشیم که تاکنون موفق به این کار نشده‌ایم.
مدیرعامل باشگاه گهر دورود با انتقاد از مسئولان استانی خاطر نشان کرد: از هیچ کجا ما را حمایت نمی‌کنند و هیچ کسی از مسئولان استانی یک زنگ هم نزده است که شما به عنوان مدیر باشگاه گهر سال بعد برنامه‌تان برای حضور در لیگ یک چه هست.
وی افزود: سال گذشته حسین هدایتی طبق گفته خودشان 3 میلیارد تومان هزینه کردند و دیدیم تیم سقوط کرد، هر چند مشکلاتی در مدیریت و نحو خرج کردن این پول بود و شاید می‌شد، در نیم فصل بهتر عمل کرد، ولی با این وجود هدایتی 3 میلیارد تومان هزینه کردند، ولی یک نفر از مسئولان از وی قدردانی نکرد، چگونه ما انتظار داریم سرمایه‌گذاران جدید که وضعیت این را می‌بینند وارد این استان شوند.
حیدرپور گفت: اخیرا در رسانه‌های محلی یک گروهی شعار می‌دهند که تیم را بخرند و برای این تیم حاشیه ایجاد کرده‌اند، مگر ما به آنها وقت ندادیم که پول بیاورند و تیم را خریداری کنند، نماینده دادستانی در جریان تمام مسائل هستند.
وی افزود: جلسه‌ای آقایان داشتند و اعلام شد که پول بیاورند و ضمانت دهند که مشکلی برای انجام کار ندارند، ولی آقایان چیزی در بساط نداشتند، علت این جوسازی آنها را نمی‌دانم، شاید آنها می‌خواهند که عابدینی تیم را مجانی به آنها بدهد.
مدیرعامل باشگاه گهر اظهار داشت: یک ماه است که گفته‌ایم که هرکس پول دارد، بیاید جلو به جای اینکه در رسانه‌ها حرف بزند عمل کند، بین همه افراد تنها مهندس مافی بود که قدم جلو گذاشتند، ولی حیف که هیچ کدام از مسئولان از وی استقبال نکردند.
حیدرپور در پاسخ به این سئوال که در گذشته حضور احتمالی آقای هاشمی که خود اصالتا دورودی هستند در فصل جدید به گوش می‌رسید، در حال حاضر وضعیت وی چگونه است؟ گفت: هاشمی در فصل قبل هم کنار ما بودند و به این تیم کمک‌های بسیاری کردند، هنوز هم 70 میلیون تومان از پولی که سال قبل کمک کردند به وی برگشت داده نشده است.
وی افزود: هاشمی نیز به واسطه دورودی بودنشان علاقه دارند، به این تیم کمک کنند که انشاءالله در فصل آینده یا وی یا آقای مافی در کنار این تیم هستند، امیدوارم هواداران اصیل و واقعی گهر شرایط فعلی این تیم را درک کنند و حمایت خود را از این تیم افزایش دهند، تا بتوانیم وضعیت کنونی را بهبود بخشیم.
این مقام مسئول بیان داشت: اگر بودجه‌ای در اختیارمان قرار نگیرد، با یک تیم جوان وارد مسابقات می‌شویم چرا که وقتی بودجه کلان نباشد، مجبوریم با شرایط کم بسازیم.
وی افزود: هواداران مطمئن باشند که خود من به عنوان یک شهروند دورودی و پیشکسوتان ورزش دورود مثل یاراحمدی به دنبال برطرف کردن مشکلات این تیم هستیم و از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم، چراکه به این تیم و این شهر و مردم آن تعصب داریم.

دیدگاه‌ها