کد خبر : 1016983 | 03 مرداد 1392 ساعت 23:56 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

شهبازی: تقوی دل‌چرکین بود که رفت

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: تلاش زیادی کردیم تقوی را نگه داریم اما او دل چرکین بود و رفت.

شهبازی: تقوی دل‌چرکین بود که رفت
ناصر شهبازی در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و مس کرمان در جمع خبرنگاران در واکنش به اتفاقات عجیب و غریب باشگاه مس کرمان و ضرب و شتم بیژن طاهری، مربی تیم مس اظهار کرد: من به لحاظ حقیقی و حقوقی به خاطر این اتفاق متاسفم. علاوه بر من مسئولان استان هم پیگیر قضیه هستند تا با عومل آن برخورد کنیم اما از مربیان و همه مردم می‌خواهم این اتفاق را به پای مردم کرمان نگذارند. از سال‌ها پیش تاکنون افرادی در کرمان بودند که منافع‌شان در گرو فعالیت‌های باشگاه مس بود اما با حضور ما در این باشگاه این منافع قطع شد. از سال 85 هر ساله این مشکلات وجود داشته است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: با آمدن مجتبی تقوی در تیم مس خیلی‌ها که مدعی حضور در این تیم بودند، سعی کردند در کارش اخلال ایجاد کنند. روزی که طاهری مورد ضرب و شتم قرار گرفت شاید نصف کسانی که به محل تمرین آمده بودند اصلا تاکنون در استادیوم دیده نشده بودند.
وی در واکنش به اینکه چرا لیدرها یکی از عوامل تصمیم‌گیرنده در باشگاه مس هستند و چرا بعضی از مربیان دیگر تیم مس از این بلاها در امانند، گفت: الان نمی‌توانم بگویم چه کسانی پشت این قضیه هستند اما این موارد در حال پیگیری است. البته محمدی یکی دیگر از مربیان ما کنار تقوی کار می‌کرد و تقوی نگفته بود که او را نمی‌خواهد. ما برای لیدرهایمان کارت صادر کردیم اما همان طور که گفتم یک سری افراد دیگر هستند که تاکنون کسی ان‌ها را ندیده بود. بحث نفوذ لیدرها در باشگاه مربوط بهخ امسال نیست و همواره وجود داشته است. ما سعی کردیم در این باشگاه فرهنگ‌سازی کنیم تا کم کم حاشیه‌ها کم شود.
وی در واکنش به اینکه ظاهرا یکی از لیدرها از قول محمدی مربی تیم مس به طاهری گفته بوده سر تمرین نیاید گفت:‌ من این موضوع را با محمدی مطرح کردم و او قسم خورد که این طور نیست طاهری هم البته خیلی‌ حرف‌ها را زده که اگر من بخواهم آن‌ها را بگویم یک سری چیزهای دیگر باز می‌شود.
مدیرعامل باشگاه مس در پاسخ به اینکه چطور شد سریعا به محمود یاوری به عنوان جانشین تقوی رسیدید گفت:‌ تقوی از اتفاقات پییش آمده دل چرکین بود البته قبل از اینکه به کرمان بیاید به او گفته بودم که در اینجا باید منتظر اتفاقاتی باشی که ممکن است در جاهای دیگر رخ ندهد. من دو روز است که با تقوی صحبت کرده بودم و قرار بود او فعلا در تیم بماند. قرار شد در کنفرانس خبری شرکت کرده در بازی مقابل راه آهن روی نیمکت بنشیند. حتی ما تلاش کردیم او بماند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و وی در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که نمی‌ماند. من صحبت‌هایش را در خبرگزاری ایسنا دیدم و بعد که از او پرسیدم او صحبت‌ها را تایید کرد.
شهبازی گفت: 10 شاخص برای انتخاب سرمربی تیم در نظر داشتیم. صبح روز چهارشنبه جلسه‌ای در هیات مدیره برگزار شد که البته این جلسه جزو جلساتی بود که معمولا ما با هم برگزار می‌کردیم و مربوط به انتخاب سرمربی نبود. ما گزینه‌های مختلیف را از قبل بررسی کرده بودیم و نهایتا وقتی از عدم حضور تقوی مطمئن شدیم خیلی سریع یاوری را انتخاب کردیم. من امروز (پنجشنبه) ساعت 10 صبح مجوز نشستن یاوری روی نیمکت را گرفتم. یاوری از مربیانی بوده که در کرمان کار کرده و سابقه نگه داشتن تیم‌ها در لیگ برتر را دارد.
وی افزود: او با کارت مربی‌گری که برای حضور روی نیمکت صادر می‌شود روی نیمکت ننشسته و ما برایش مجوز گرفتیم مدارک سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌ها را هم به سازمان لیگ دادیم اما 6 نفر به طور قانونی می‌توانستند روی نیمکت بنشینند اما اکنون نیمکت پر است و عزیزیان از جایگاه بازی را تماشا می‌کند اما به زودی او روی نیمکت می‌نشیند.
وی در واکنش به اینکه ظاهرا احوالی از بیژن طاهری نگرفته‌اید، گفت: من به او زنگ زدم اما او تلفنش را جواب نداد. یکی از همکارانم را به ملاقاتش فرستادم اما فردا حتما به عیادتش خواهم رفت.

دیدگاه‌ها