کد خبر : 1017141 | 05 مرداد 1392 ساعت 12:29 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

دمبابا: چلسی را ترک نمی کنم

مهاجم سنگالی چلسی تاکید کرد که در هر شرایطی در استمفوردبریج باقی خواهد ماند.

دمبابا: چلسی را ترک نمی کنم
با بازگشت لوکاکو به چلسی و شایعه های درباره احتمال پیوستن رونی به این تیم بسیاری از رسانه های انگلیسی از جدایی دمبابا از آبی پوشان لندن نوشتند اما این مهاجم سنگالی تاکید کرد که در تیم مورینیو باقی خواهد ماند و برای رسیدن به تر کیب اصلی تیم از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد شد.
به گزارش فارس،دمبابا در فصل زمستانی سال گذشته از نیوکاسل جدا شد و به چلسی پیوست. او در تیم جدیدش نمایش خوبی داشت و فرناندو تورس را نیمکت نشین کرد با این حال هنوز شایعه های درباره جدایی او از به گوش می رسد.
این مهاجم سنگالی در گفتگویی که با شبکه اسکای اسپورت داشت گفت: در چلسی باقی خواهم ماند. برای رقابت با هر مهاجمی آماده هستم. بر این باورم که رقابت برای هر بازیکنی خوب است و باعث می شود تا عملکرد او در زمین بهتر شود.
او درباره شایعه پیوستن رونی به چلسی در ادامه فصل جابجایی تابستانی گفت: از پیوستن هر مهاجمی به چلسی استقبال می کنم حتی اگر بهترین مهاجم جهان باشد. هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب اصلی بازی کند.من هم از این قاعده مستثنی نیستم. البته باید این را بگویم که مهم مصلحت تیم است و بازی کردن بازیکنان در درجه بعدی قرار دارد.

دیدگاه‌ها