کد خبر : 1017343 | 07 مرداد 1392 ساعت 10:33 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده ای جدید در لیگ دسته یک فوتبال کشور

تیم فوتبال پدیده با قدرت و روحیه بسیار خوب بازیکنان ، در زمین چمن باشگاه کارگران مشهد کار خود را آغاز کرد.

پدیده ای جدید در لیگ دسته یک فوتبال کشور
اولین تمرین تیم فوتبال پدیده جهت تکمیل تیم , آماده سازی بازیکنان در حالی برگزار شد که تمامی مسئولین ورزشی استان خراسان رضوی حضور داشتند و از نزدیک نظاره گر تمرین های شاگردان اکبر میثاقیان بودند.
پس از توافق های اعضای هیئت مدیره تیم پدیده با میثاقیان، وی بعد از 3 روز تیم را تشکیل داد و اولین تمرین تیم پدیده با قدرت و روحیه بسیار خوب بازیکنان ، در زمین ورزشی باشگاه کارگران مشهد کار خود را آغاز کرد.
اکبر میثاقیان پتانسیل بازیکنان تیم پدیده را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تیم پدیده شاندیز پس از خرید امتیاز تیم مس سرچشمه کرمان امسال در لیگ دسته یک کشور حضور خواهد داشت و مطمئن هستم با توجه به پتانسیل و توان بازیکنان تیم که در نخستین روز تمرین از خود نشان دادند حضوری چشم گیر در مسابقات دسته یک کشورخواهیم داشت.
وی گفت: مسعود نظر زاده، امید خلیلی، معین عباسیان، محمد منصوری، امجد شکوه مقام، محمدرضا خرسندیان، عباس پور، خسروانی ، بهمن طهماسبی و میر هانی هاشمی بازیکنا ن اصلی تیم هستند که در تمرین حضور داشتند و علیرضا مرزبان ، رمضان شکری ، علی نظرزاده و داوود رجب زادگان اعضای کادر فنی تیم تازه نفس پدیده را تشکیل می دهند.
گفتنی است نخستین تمرین تیم فوتبال پدیده پنجم مرداد ماه در زمین چمن باشگاه کارگران و با استقبال و تشویق بسیار خوب علاقه مندان به فوتبال و هوادارن این تیم برگزار شد.

دیدگاه‌ها