کد خبر : 1017418 | 08 مرداد 1392 ساعت 00:25 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: قانون باید برای همه یکسان باشد

دارنده مدال نقره کشتی آزاد المپیک لندن گفت: قانون باید برای همه یکسان باشد و باید برای من هم یک انتخابی دیگر برگزار ‌کنند.

گودرزی: قانون باید برای همه یکسان باشد
 صادق گودرزی با گلایه از برگزاری مجدد انتخابی وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد و صدور مجوز احتمالی برای رضا یزدانی گفت:‌ یزدانی هم مانند من در مرحله نهایی انتخابی غایب بود، اگر قانون، قانون است باید برای همه یکسان باشد و باید برای من هم یک انتخابی دیگر برگزار ‌کنند.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: شرایط من و یزدانی یکسان بود، اگر قرار است تبصره گذاشته شود مگر در وزن 74 کیلو قهرمان المپیک نتیجه گرفته است؟ کشتی‌گیری اول شده که تا به حال در هیچ تورنمنتی نتیجه نگرفته است و تنها در بزرگسالان آسیا یک مدال برنز دارد که در آن مسابقات هم به کشتی‌گیری چینی باخت.
دارنده مدال نقره المپیک لندن تصریح کرد: در سال‌های اخیر در هر مسابقه‌ای که شرکت کردم مدال گرفتم؛ در المپیک لندن هم بهترین نتیجه کشتی آزاد متعلق به من بود. با شرایطی که داشتم برای کمک به تیم ملی کشتی گرفتم، اما حالا این برخورد صورت می‌گیرد؛ حق من را باید بدهند.
بعد از به نتیجه نرسیدن انتخابی وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد و ابهام در نفرات انتخاب شده، کادر فنی تیم ملی تصمیم به برگزاری انتخابی مجدد در این وزن گرفت، پس از این موضوع و با توجه به غیبت رضا یزدانی در مرحله نهایی انتخابی، وی با ارسال درخواستی از کادر فنی تیم ملی تقاضای حضور در این انتخابی مجدد را کرد که البته هنوز جوابی به آن داده نشده است.
صادق گودرزی، نایب قهرمان المپیک لندن هم که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی غایب بود و مدعی شد که مصدوم بوده است، حالا خواستار برگزاری انتخابی مجدد است.
البته کادر فنی تیم ملی بارها اعلام کرده است که شرایط وزن 96 کیلو با 74 کیلوگرم متفاوت است و مسابقات 74 کیلو بدون هیچ ابهامی برگزار و نفرات برتر مشخص شده‌اند، پس دلیلی برای برگزاری انتخابی مجدد نیست.

دیدگاه‌ها