کد خبر : 1017594 | 10 مرداد 1392 ساعت 11:31 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

جمشیدی: کره‌جنوبی تیم خوبی است

کاردوست:مالزی ملاک خوبی برای ارزیابی نیست

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: برد با اختلاف زیاد مقابل مالزی نمی‌تواند ملاک خوبی برای ارزیابی شرایط تیم ما باشد.

کاردوست:مالزی ملاک خوبی برای ارزیابی نیست
اصغر کاردوست در مورد پیروزی 115 بر 25 ایران مقابل مالزی در اولین مسابقه جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بازی اول شرایط خاص خود را دارد و بیشتر جنبه آشنایی با حلقه‌، سالن و آب و هوا دارد و نمی‌تواند ملاک خوبی برای ارزیابی باشد. ما در دوره گذشته نیز در ووهان چین تیم‌های همگروه خود را با اختلاف بردیم، اما متاسفانه نتوانستیم به فینال برسیم.
به گزارش فارس،وی ادامه داد: این مسابقات جای ریسک نیست و باید با قدرت مقابل حریفان ظاهر شویم. مالزی اصلا ملاک خوبی برای ارزیابی بازی ما نیست و باید برای بازی‌های سخت خودمان را آماده کنیم.
ملی پوش بسکتبال ایران با بیان اینکه تیم کره‌جنوبی را برای بازی فردا آنالیز کرده‌ایم، تاکید کرد: آنها هم بیکار ننشسته‌اند و قطعا بازی امروز ما را آنالیز خواهند کرد. ما در ویلیام جونز آنها را شکست دادیم و گل‌های زیادی را از زیر حلقه وارد سبد آنها کردیم و حالا می‌آیند که جبران کنند. دو بازیکن بلند قد به تغییر تابعیت آورده‌اند و از لحاظ سرعتی و قدرتی پیشرفت کرده‌اند.
 محمد جمشیدی، بازیکن پست سه ایران هم اظهار داشت‌: بازی خوبی از لحاظ آشنایی با سالن، حلقه و توپ بود و نباید با این پیروزی دچار غرور شویم. فکر می‌کنم شروع خوبی بود و برد با اختلاف، انگیزه و روحیه بازیکنان را بالا برد
وی در مورد دیدار با کره‌جنوبی عنوان کرد: با این تیم در ویلیام جونز بازی کرده‌ایم و شناخت خوبی از آنها داریم. کره‌جنوبی جزو تیم‌های قدرتمند این دوره از مسابقات است و با این شرایط بازی سختی مقابل آنها داریم.
تیم ملی کشورمان فردا در دومین بازی خود ساعت 14 و 15 دقیقه به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

دیدگاه‌ها