کد خبر : 1018106 | 15 مرداد 1392 ساعت 10:20 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

سبحانی: سایپا بیشتر از 30 تماشاگر نداشت!

مدیرعامل باشگاه سایپا با ابراز تعجب از حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر کسر یک امتیاز از تیم سایپای البرز گفت: به نظر می‌رسد کمیته انضباطی دچار اشتباه شده یا بر اساس گزارش‌های بررسی نشده رای صادر کرده است. این حکم قطعا اصلاح خواهد شد.

سبحانی: سایپا بیشتر از 30 تماشاگر نداشت!
به گزارش ورزش سه و به نقل از باشگاه سایپا، خلیل سپهرسبحانی با بیان مطلب فوق تصریح کرد: سایپا به معنای واقعی کلمه یک باشگاه فرهنگی-ورزشی است و سوابق این باشگاه در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که اصول اخلاقی و فرهنگی سرلوحه کارش بوده است. متعجبم که رئیس محترم کمیته انضباطی چگونه در مصاحبه خود اعلام می‌کند این باشگاه‌ها دارای سابقه در بی‌احترامی تماشاگرانشان بوده‌اند.
مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به این مطلب که در مسابقه با راه‌آهن همه تماشاگران سایپا از حدود 30 تن فراتر نمی‌رفت، افزود: قطعا مسئولان کمیته انضباطی نیز از این موضوع بی‌خبر بوده‌ و بر اساس گزارش‌های غلط حکم صادر کرده‌اند که امیدوارم این موضوع اصلاح شود. در غیر این صورت از طریق اعتراص به حکم صادره در کمیته استیناف قطعا از حقوق باشگاه سایپا دفاع خواهیم کرد.
سپهرسبحانی در ادامه اظهار داشت: ظاهرا اتفاقات مسابقات پرتماشاگر و تخلفاتی که در آنها روی داده است، زمینه صدور حکم مشابه برای باشگاهی چون سایپا شده تا کمیته انضباطی کمتر مورد اعتراض تیم‌های پرتماشاگر قرار گیرند. اینجا توصیه می‌کنیم بهتر است مسئولان فدراسیون فوتبال با نظارت و دقت بیشتر و جلوگیری از بروز چنین اقداماتی شتابزده‌ باشگاه‌هایی را که همواره در گسترش فرهنگ و اخلاق پیشقدم بوده‌اند، مایوس نکنند.
مدیرعامل شرکت فرهنگی‌-ورزشی سایپا ادامه داد: از مسئولان کمیته انضباطی نیز انتظار داریم حتی اگر چند تن از تماشاگران در یک مسابقه دچار لغزشی می‌شوند، به سوابق قابل تعریف باشگاهی چون سایپا توجه کرده و آنها را قربانی باشگاه‌های پرطرفدار نکنند. همچنین انتظار داریم کمیته انضباطی اصول اخلاقی را بیش از همه رعایت کند و قبل از قطعی شدن حکم و ابلاغ آن به باشگاه‌ها از رسانه‌ای کردن مسائل خودداری کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال باشگاه سایپا همچنان بر رسالت خود برای پاسداری از اخلاق و ارزش‌های اسلامی در محیط ورزش پافشاری می‌کند و این کج‌سلیقگی‌ها تاثیری در روند ارزشی این باشگاه نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها