کد خبر : 1018153 | 15 مرداد 1392 ساعت 18:32 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

فریاد شیران: فتح اله زاده هنرپیشه خوبی است

ناصر فریاد شیران یکی از طلبکاران بی شمار استقلال است که البته این طلبکار صبر و تحمل خود را از دست داده و قصد دارد با توسل به قانون به هر شکل ممکن حق و حقوق خود را از فتح اله زاده و باشگاه استقلال بگیرد.

فریاد شیران: فتح اله زاده هنرپیشه خوبی است
معاون سابق مدیر آکادمی فوتبال و مدیر سابق تیم های پایه استقلال در زمان مهندس واعظ آشتیانی که بسیار عصبانی است فتح اله زاده را شدیدتر از هر زمانی تهدید می کند. او در این رابطه صحبت هایی را با خبرنگار جام جم ورزشی مطرح کرد که در ادامه می خوانید:
به گزارش جام جم ؛ فریاد شیران با بیان اینکه می خواهد حکم جلب فتح اله زاده را بگیرد، اظهار داشت: من فصل گذشته هم از عملکرد ضعیف فتح اله زاده و نحوه مدیریتش انتقاد کردم و گفتم که او به جای اینکه مدام در تلویزیون مصاحبه کند پول طلبکاران استقلال را بدهد و حق الناس را فراموش نکند. او با دادن پول های میلیاردی به بازیکنان بیت المال را هدر می دهد .
نمی خواستم آشتی کنم
وی افزود: سال گذشته در نمایشگاه مطبوعات در غرفه یکی از روزنامه های ورزشی نشسته بودم که فتح اله زاده با مدیر روابط عمومی باشگاه از راه رسید. به هیچ عنوان قصد رویارویی با او را نداشتم اما بالاخره مجبور شدم آشتی کنم. فتح اله زاده همان جا به من قول داد که تا پایان سال 91 حساب من را تسویه می کند و بدهی هایم را می پردازد اما سال 91 تمام شد، 92 آمد و لیگ سیزدهم هم شروع شد اما هنوز خبری از پول نیست. همه از استقلال طلب دارند، از مظلومی و مرفاوی و تا خیلی های دیگر. او با همه هزینه هایی که می کند دلش نمی آید پول طلبکاران را بدهد.
نامه من به عباسی
این مربی در ادامه گفت: دو هفته پیش به عباسی وزیر ورزش نامه ای دادم اما جوابی نگرفتم. من حتی به رسولی نژاد و ساور هم نامه دادم . توانایی این را دارم که حکم جلب فتح اله زاده را بگیرم چرا که قرارداد رسمی دارم. چند روز پیش شکایت رسمی خود را از فتح اله زاده انجام دادم اما همه چیز به بعد از ماه رمضان موکول شده است. پولی که من از استقلال طلب دارم قابل قیاس با پول هایی که فتح اله زاده به پای بازیکنان می رسد نیست. من در استقلال خیلی خدمت کردم و حالا توقع من بیشتر از این حرفهاست. کسانی که از استقلال رفتند حرف های من را تایید می کنند.
ول کن فتح اله زاده نیستم
مدیر سابق تیم های پایه استقلال گفت: از باشگاه استقلال دروغ زیاد بیرون می آید. با همه این دروغها تا زمانی که پولم را از فتح اله زاده نگیرم ول کن نیستم. البته برای دریافت طلبم هرگز به در باشگاه و یا دفتر فتح اله زاده نمی روم ، من قرارداد رسمی دارم و نیازی به این کارها نیست. امیدوارم به استقلال مدیرانی بیایند که پاک باشند. دادن ملک ، چک، ماشین و ویلا به بازیکنان به جای پول در هیچ جای دنیا مشاهده نمی شود ، کاری که فتح اله زاده در استقلال انجام می دهد. او این کارها را انجام می دهد اما خودش بیشتر ذینفع است. او باید بگوید به چه دلیل این کارها را می کند. دادن ویلا، ماشین و چک شخصی به بازیکنان خیلی بودار است و ترفند جدید فتح اله زاده برای ماندگاری در استقلال به شمار می رود. این آقا همه این کارها را هدفمند می کند، همانطور که قهر کردنش هم که یک فیلم بود هدف داشت. فتح اله زاده هنرپیشه خوبی است. او برای ماندگار شدن دراستقلال هر کاری که بتواند انجام می دهد، و حالا هم دست به دامان سیاسی ها شده است. امیدوارم سلطانی فر رای اعتماد را از مجلس بگیرد و با گرفتن حکم ریاست وزارت ورزش به اوضاع باشگاه استقلال رسیدگی کند. بالاخره باید مشخص شود این پول هایی که حیف و میل شده، کجا می رود.
باید استعفا می داد
ناصر فریاد شیران در پایان گفت: امیدوار رضایی به استقلال خدمات زیادی کرد. زمانی که امیدوار رضایی از کار برکنار شد فتح اله زاده باید به حرمت او استعفا می داد اما این کار را نکرد در صورتی که رضایی به فتح اله بسیار خدمت کرد و تا آنجایی که توانست به او کمک کرد. فتح اله زاده به صندلی استقلال چهار میخ شده است و قصد ندارد از آن جدا شود.

دیدگاه‌ها