کد خبر : 1019580 | 30 مرداد 1392 ساعت 00:46 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران: نفت به پرسپولیس نمی‌بازد

مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که این تیم برابر پرسپولیس بازنده نخواهد بود.

فریادشیران: نفت به پرسپولیس نمی‌بازد
ناصر فریادشیران در مورد تیم فوتبال نفت تهران و دیدار روز جمعه این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در سال 82 سرمربی این تیم بودم و توانستیم این تیم را از لیگ تهران به دسته سه و دو بیاوریم. افرادی مانند علیپور، ایرانیان و سایر اعضا برای این تیم زحمت زیادی کشیده‌اند و بعد از 5 سال این تیم به لیگ برتر آمد.
به گزارش تسنیم ، وی افزود: زمانی که نفت برای اولین حضور در لیگ برتر آماده می‌شد بحث انتقال این تیم به اراک پیش آمد. در آن زمان سعی کردم برابر این موضوع مقاومت کنم و در حالی که عده‌ای به خاطر منافع شخصی علاقه‌مند بودند این تیم انتقال پیدا کند به آنها پاتک می‌زدم. مثلا زمانی که استاندار مرکزی به تهران آمده بود پاتکی خیلی بهتر را به خودشان زدم.
فریادشیران اضافه کرد: در این تیم همیشه از مربیان خوبی استفاده شده و حالا هم یحیی گل‌محمدی هدایت نفت را به عهده دارد و مطمئنم نفت مقابل پرسپولیس نتیجه می‌گیرد و قطعا بازنده نخواهد بود.
وی در ادامه به حمایت از دبیر ستاد منشور اخلاق پرداخت و گفت: او تک و تنها با مافیا و زد و بند فوتبال مبارزه می‌کند. پیش از این معتقد بودم که عزم جدی برای مقابله با مافیای فوتبال وجود ندارد اما اکنون اعتقاد دارم این کار انجام می‌شود. در حال حاضر علیپور با مافیایی مقابله می‌کند که از او قوی‌تر و برخی از آنها افراد با نفوذی هستند. در این میان عده‌ای خواسته یا ناخواسته از این افراد حمایت می‌کنند.
وی ادامه داد: اینهایی که نامشان را منشوری گذاشته‌ایم افرادی هستند که سال‌ها در این فوتبال کار و کسانی که اطرافشان بودند را هم شبیه خودشان کرده‌اند. در حال حاضر علیپور، جسور و نترس آمده و می‌خواهد با این وضعیت مقابله کند و همه باید به او کمک کنند.
مربی پیشین استقلال با اشاره به طلبش از این باشگاه گفت: من از فتح‌الله‌زاده شکایت کردم و به دنبال حکم جلبش هستم.

دیدگاه‌ها