کد خبر : 1019608 | 30 مرداد 1392 ساعت 11:51 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام برای لاملا 35 میلیون نمی‌دهد

باشگاه‌های رم و تاتنهام بر سر انتقال هافبک آرژانتینی و جوان جالوروسی به توافق نرسیدند زیرا تاتنهام درخواست 35 میلیونی رمی‌ها برای این تیم را رد کرد.

تاتنهام برای لاملا 35 میلیون نمی‌دهد
باشگاه‌های تاتنهام و رم هنوز بر سر انتقال اریک لاملا به توافق نرسیده‌اند. این در حالی است که آرسنال و لیورپول هم برای به خدمت گرفتن ملی پوش آرژانتینی ابراز علاقه کرده‌اند.
به گزارش فارس، والتر ساباتینی، مدیر ورزشی رم که برای سر و سامان دادن به این قرارداد به لندن سفر کرده بود، از جلسه خود برای فروش لاملا نتیجه‌ای نگرفت و به زودی به ایتالیا بازخواهد گشت.
جالوروسی 35 میلیون پوند برای لاملا درخواست کرده ولی تاتنهام هم گفته که بیش از 27 میلیون پوند برای او نمی‌پردازد. اختلاف زیادی بین این دو مبلغ وجود ندارد ولی گویا دو طرف به هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.
لاملا در 33 دیداری که طی فصل گذشته در ترکیب رم انجام داد موفق شد 15 بار دروازه حریفان را باز کند و پنج بار نیز هم‌تیمی‌هایش را در گلزنی همراهی کرد.
در این میان گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که باشگاه‌های آرسنال و لیورپول نیز برای امضای قرارداد با این هافبک وارد عمل شده‌اند. البته هنوز این خبرها تایید نشده ولی احتمال این وجود دارد که لاملا سر از دیگر تیم‌های انگلیسی درآورد.

دیدگاه‌ها