کد خبر : 1020770 | 09 شهریور 1392 ساعت 21:24 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

سیموئز: بهتر است کفاشیان خود را پنهان نکند

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: آقای رحیمی خنده‌دارتر از استفاده نکردن باشگاه‌ها از ملی‌پوشان نتایج تیم‌های آسیایی مقابل اروپایی‌ها در جام جهانی است.

سیموئز: بهتر است کفاشیان خود را پنهان نکند
  آنتونی سیموئز در واکنش به اظهارات علیرضا رحیمی مدیرعامل سپاهان که گفته بود استفاده نکردن باشگاه‌ها از ملی‌پوشان خنده‌دار است، اظهار داشت: آقای رحیمی فکر می‌کنم خنده‌دارتر از این مسئله مسائلی دیگری هست البته ابتدا باید بگویم تغییر در تقویم لیگ اتفاق غیرمعمولی در فوتبال نیست و به نفع تیم ملی در خیلی از کشورها این تغییرات در برنامه لیگ اجرا می‌شود. برای نمونه در ژاپن، آفریقای جنوبی، مکزیک، آمریکا و حتی در برزیل در همین جام کنفدراسیون‌ها در برنامه لیگ تغییراتی ایجاد شد.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: خنده‌دارتر از استفاده نکردن از ملی‌پوشان نتایجی است که تیم‌های آسیایی مقابل تیم‌های اروپایی در جام‌جهانی گرفته‌اند. پرتغال 7 بر صفر کره جنوبی را شکست داد، آلمان 8 بر صفر عربستان را برد، هلند 5 بر صفر کره جنوبی را شکست داد و آلمان 5 بر یک امارات را برد. در این دیدارها 25 گل اروپایی‌ها زدند و فقط یک گل یک تیم آسیایی به ثمر رساند.
مربی تیم ملی تصریح کرد: خنده‌دارتر از این مسائل این است بازیکنی که از سوی کمیته انضباطی محروم شده است بدون ابلاغ رئیس فدراسیون فوتبال با یک باشگاه قرارداد می‌بندد در حالیکه به تیم ملی پشت کرده است.
سیموئز در واکنش به صحبت‌های علی کفاشیان که با یک حکم مسئله باشگاه‌ها و تیم ملی را حل می‌کند، گفت: باید یادآوری کنم کفاشیان در نشستی مطبوعاتی که با تاج و کی‌روش در همین روزهای اخیر برگزار کرد، گفت که تاج می‌خواهد همه را راضی نگه دارد. بهتر است کفاشیان خودش را پنهان نکند و زودتر در این مورد تصمیم‌گیری کند. این یک مسئله خیلی مهم است. و به نظر می‌رسد برای اتخاذ این تصمیم شانه خالی می‌کنند.
سیموئز تصریح کرد: برایم تعجب‌آور است که کفاشیان می‌گوید با مدیریت و یا یک حکم این مشکل را برطرف می‌کند زیرا در دو سال اخیر این کار انجام نشده است. چگونه می‌خواهد در آینده چنین کاری انجام شود.

دیدگاه‌ها