کد خبر : 1021269 | 15 شهریور 1392 ساعت 15:33 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه دربی هفتاد و هفت 10

هواداران استقلال و پرسپولیس در بزرگی پرچم‌های خود با یکدیگر کری پیدا کرده‌اند.

حاشیه دربی هفتاد و هفت 10
در حالی که کمتر از 4 ساعت به آغاز بازی استقلال و پرسپولیس مانده هنوز طبقه اول استادیوم پر نشده و در جایگاه های هر دو تیم صندلی های خالی دیده می شود.
به گزارش فارس،مسئولان برگزاری بازی اقدام به پخش موسیقی برای تماشاگران کرده که این مسئله با اعتراض آنها رو به رو شده است. صدای موسیقی به حدی زیاد است که باعث اعتراض هواداران دو تیم شده و آنها بی اعتنا به پخش موزیک تیم های خود را تشویق می کنند.
*هواداران تیم استقلال پرچم معروف و 50 متری خود را به استادیوم آورده اند. از سوی دیگر پرسپولیسی ها هم یک پرچم بزرگ را در جایگاه ویژه خود پهن کرده اند که البته توسط ماموران نیروی انتظامی جمع شد.
*مهدی تاج از ساعت 12 در ورزشگاه حضور دارد.
*تماشاگرانی که بلیت الکترونیکی خریداری کرده اند وقتی به ورزشگاه رسیدند و متوجه شدند جایگاه آنها خالی و محفوظ است ناراحت بودند. آنها به یکدیگر می گفتند کاش 15 دقیقه قبل از بازی می آمدیم!
* مهدی حب درویش رکورددار روپایی در دنیا به همراه تعدادی از نوجوانان در ورزشگاه آزادی حاضر شد و دور تا دور زمین را با توپهای مختلف روپایی زد.
*ماموران کنترل بلیت از تماشاگران برای نشستن در جایگاه هایشان شناسنامه یا کارت ملی می خواهند و آنها را با این روش در جایگاه ها مستقر می کنند.
* طرفداران تیم پرسپولیس علیه سرمربی استقلال شعار داده و در مقابل استقلالی ها علیه رویانیان شعار می دهند.
* دربین کری های طرفداران استقلال و پرسپولیس آبی ها از قاضی حمایت کردند و پرسپولیسی ها از سید صالحی. به محض اینکه شعارهای تماشاگران شدت پیدا می کند مسئولان دوباره اقدام به پخش موزیک می کنند.
دیدار دو تیم از ساعت 18 و 50 دقیقه برگزار می شود.

دیدگاه‌ها