کد خبر : 1021661 | 19 شهریور 1392 ساعت 12:31 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

تنهایی بازیکن آزاد شد

آخرین آراء کمیته انضباطی و استیناف اعلام شد

کمیته انضباطی و کمیته استیناف آخرین رای ها و احکام خود را در مورد موضوعات مختلف صادر کردند.

آخرین آراء کمیته انضباطی و استیناف اعلام شد
به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی شکایت منصور تنهایی بازیکن تحت قرارداد باشگاه مس کرمان از باشگاهش درباره مطالبه وجه و آزاد شدنش از قرارداد با باشگاه مس کرمان، کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده حکم به آزاد شدن منصور تنهایی داد و جلسه رسیدگی به مباحث مالی امروز سه شنبه 19 شهریور در کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد. در این جلسه نمایندگان دو طرف باید حضور پیدا کنند.
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پس از درخواست اعاده دادرسی باشگاه ذوب آهن اصفهان نسبت به دادنامه صادر شده درباره مطالبه وجه داود حقی، اعلام می دارد که کمیته انضباطی متضمن محکومیت آن باشگاه به پرداخت صد و پنچاه میلیون تومان باقی مانده مبلغ قرارداد داود حقی بابت فصل مسابقاتی 90-91 شده است. این در حالی است که قرارداد این بازیکن با باشگاهش 350 میلیون تومان بوده است. کمیته استیناف در رای خود اعلام کرده که موارد اعلام شده محاسبه و از آن کسر شود:
یک - مبلغ بیست میلیون و صد و شصت و هشت هزار وچهارصد و بیست و یک تومان پرداختی به داود حقی
دو - مبلغ دو میلیون تومان حق عضویت بازیکن که توسط باشگاه پرداخت شده
سه - پیش پرداخت اجاره مسکن داود حقی به مشارالیه بازگردانده شده است.
چهار - معادل20 درصد مبلغ کل قرارداد بر اساس تبصره یک بند 2-3 آیین نامه نقل و انتقالات که بنا به مراتب فوق و به استناد ماده 29 آیین نامه انضباطی، ضمن اصلاح مبلغ محکوم به موضوع دادنامه مورد اعاده دادرسی، یه شرح موارد فوق الذکر رای مورد اعاده دادرسی در نتیجه تایید می شود. رای صادره قطعی است.

دیدگاه‌ها