کد خبر : 1021751 | 20 شهریور 1392 ساعت 12:06 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

آفاق:

بچیروویچ با اطلاع از شرایطم پذیرفت نباشم

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی با اطلاع از شرایطم پذیرفت در اردوها نباشم.

بچیروویچ با اطلاع از شرایطم پذیرفت نباشم
حامد آفاق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد عدم حضورش در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات چین اظهار داشت: پس از اینکه از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشتیم با افت بدنی مواجه شدم و حتی در چند مسابقه آخر تیم ملی هم با سرم وارد میدان می‌شدم و به همین دلیل با بچیروویچ، سرمربی تیم ملی صحبت کردم که اگر امکان دارد شرکت نکنم و او هم پذیرفت.
وی ادامه داد: به نظر من الان زمانی است که میدان را به جوانان بدهیم و آنها را به بازی بگیریم. فکر نمی‌کنم مسابقات آنچنان مهم باشد که تیم ملی با قدرت حاضر شود. اتفاقا پیشنهاد من این بود که تیمی که در جام جهانی جوانان شرکت کرد به این رقابت‌ها اعزام شود.
ملی پوش بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که وضعیت قراردادت با پتروشیمی به کجا رسید، گفت: مذاکراتی را با این تیم انجام داده‌ام، اما هنوز قراردادی منعقد نشده است و فعلا استراحت می کنم. نهایتا تا چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.
وی در مورد اینکه پتروشیمی با جذب ارسلان کاظمی و دریک اسپنسر باز هم برای قهرمانی خواهد جنگید یا خبر، گفت: ارسلان بازیکن بزرگی است و یار خارجی هم قدرتمند است، اما نمی‌توان از حالا گفت که ما قهرمان هستیم. باید شرایط سایر تیم‌ها را ببینیم. مظمئناً تیم‌های دیگر هم بی کار نخواهند نشست.
بازیکن فصل گذشته پتروشیمی در پاسخ به این سوال که آیا شما هم از چین پیشنهاد داشتید یا خیر، گفت: از این کشور پیشنهاد نداشتیم، اما اگر هم داشتم، نمی‌رفتم چون اعتقاد دارم ایران قوی ترین لیگ را در آسیا دارد. ضمن اینکه من دو فرزند دارم و دوری از ایران هم برایم مشکل است.
آفاق با تاکید بر اینکه شرایط فعلی بسکتبال در آستانه جام جهانی چندان مطلوب نیست، گفت: در حال حاضر به تعداد انگشتان یک دست وضعیت تیم‌ها مشخص است و بازیکنان زیادی هم هنوز قرارداد نبسته‌اند. ما به جام جهانی صعود کرده‌ایم و باید از این پس با قدرت بیشتری کار کنیم، اما وضعیت فعلی این را نشان نمی‌دهد.
آفاق فصل گذشته با پتروشیمی قهرمان لیگ برنر بسکتبال شد.

دیدگاه‌ها