کد خبر : 1022506 | 27 شهریور 1392 ساعت 18:38 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

مندس:تجربه باعث برتری استقلال شد

سرمربی تیم فوتبال بوریرام تایلند گفت: حرفه‌ای بودن و تجربه بیشتر دو امتیازی بود که باعث برتری استقلال شد.

مندس:تجربه باعث برتری استقلال شد
آلخاندرو مندس سرمربی بوریرام تایلند پس از شکست دو بر یکتیمش در دیدار مرحله برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال گفت: در نیمه اول درخشان کار کردیم. ما در کار دفاع و همه چیز در حد عالی و درخشان بودیم و در دفاع و حمله خوب کار کردیم. در خط حمله قادر بودیم در نیمه اول گل‌زنی کنیم و از استقلال بهتر کار کردیم و شانس‌های گل بیشتری داشتیم در حالیکه آنها هیچ موقعیتی نداشتند.
به نقل از فارس، وی افزود: در نیمه دوم آنها خیلی زود صاحب گل شدند و همین مسئله باعث شد تا حدودی تمرکزمان را از دست بدهیم. در نیمه دوم بیش از حد احساسی بازی کردیم و بیش از اندازه فاقد سازمان‌دهی بودیم. ما خودمان را برای این دیدار مهم با شناخت و آگاهی زیادی آماده کردیم. نیاز داشتیم با همه وجود کار کنیم اما در نهایت به پیروزی نرسیدیم. گل‌های استقلال به خصوص گل اول این تیم ما را کشت تا جایی که ما را نابود کرد و قادر نشدیم در محوطه جریمه استقلال و در 10 دقیقه آخر کار ویژه‌ای انجام دهیم.
سرمربی بوریرام تأکید کرد: به طور کلی عملکرد بهتری داشتیم اما اشکال ما کمبود تجربه در این مسابقه و در این سطح بود که باعث شد عصبی و هیجان‌زده شویم و نتوانیم در زمین استقلال چیزی را نشان دهیم. گل دوم آنها بسیار دیر زده شد و آن زمانی بود که دیگر ما هیچ نظم و سازمان‌دهی نداشتیم. با این تفاسیر آنها شایسته برد نبودند و آنجور که در مجموع من از بازی دیدیم برداشتم این است که استقلال شایسته برد و رفتن به نیمه‌نهایی نبود. ما 14 شانس گل داشتیم در حالیکه شانس گل‌های حریف ما تنها 5 موقعیت تجربه بیشتر و حرفه‌ای بودن بیشتر استقلال باعث شد تا این تیم با بهره بردن از این 2 امتیاز بازی را به سود خود به پایان برساند. استقلال به خوبی می‌داند چطور باید بازی کند و مسابقه را از سرعت بیندازد. در بحث کلی فوتبال بهتر بودیم اما آنها تجربیه بیشتری داشتند و می‌دانستند چطور باید بازی کنند.

دیدگاه‌ها