کد خبر : 1022858 | 31 شهریور 1392 ساعت 12:30 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

باقری معتمد: از تصمیم یوسف ناراحت شدم

تکواندوکار وزن چهارم اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی گفت: از انصراف یوسف کرمی برای حضور در المپیک برزیل خیلی ناراحت شدم چرا که توانایی حضور در المپیک را داشت.

باقری معتمد: از تصمیم یوسف ناراحت شدم
  محمد باقری معتمد پیش از اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی در مورد تمرینات تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه در این مدت اردوهای خوبی را پیگیری کرده‌ایم، امیدوارم که همه ما بتوانیم در اندونزی با کسب افتخار نمایندگان خوبی برای کشورمان باشیم.
به گزارش فارس، وی افزود: قبل از المپیک لندن از ناحیه پا با مصدومیتی روبرو شده بودم که پس از المپیک ناچار شدم تحت عمل جراحی قرار بگیرم، خوشبختانه در طول این 10 ماهی که بعد از المپیک جراحی کردم وضعیت خوبی دارم و در این اردوها تمرینات خوبی را پیگیری کردم.
معتمد در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد تصمیم اخیر یوسف کرمی مبنی بر اینکه برای حضور در المپیک فرصت را به جوان‌ترها داده است، چیست؟ گفت: خیلی ناراحت شدم، او سال‌ها برای تیم ملی افتخارات بزرگ و مدال‌های زیادی کسب کرده است.
وی در ادامه اظهار داشت: اگر جای یوسف کرمی بودم چنین تصمیمی را نمی‌گرفتم چرا که توانایی‌های او بسیار بالاتر از آن چیزی است که ما فکر می‌کنیم. فکر می‌کنم کرمی می‌توانست با شناختی که من از او دارم در المپیک برزیل مثمرثمر باشد البته مطمئن هستم تصمیمی که او گرفته با مشورت بزرگان بوده است.
معتمد در پایان در مورد حضور در لیگ برتر در سال جاری گفت: با تیم ملی حفاری صحبت‌های دوستانه‌ای را داشته‌‌ام، آنها در این مدت به دنبال جذب بازیکن بوده‌اند اما به دلیل اینکه من تمام تمرکزم روی تمرینات اردوها بوده اطلاعی ندارم که بازیکن جذب کرده‌اند یا نه، بعد از مسابقات کشورهای اسلامی به پیشنهادهایی که در لیگ برتر دارم فکر خواهم کرد تا بهترین تصمیم را بگیرم.

دیدگاه‌ها