کد خبر : 1023157 | 03 مهر 1392 ساعت 13:54 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

باقری:

هنوز برای خداحافظی از تیم ملی تصمیم نگرفتم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری تاکید کرد که برای خداحافظی از تیم ملی هنوز تصمیم نگرفته است.

هنوز برای خداحافظی از تیم ملی تصمیم نگرفتم
کوروش باقری که همچنان به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان پیامبران بستری است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که یک فرصت دیگر برای زندگی به من داد و حتما مسئولیتی به گردن من است که این مسئولیت با خواست خدا مجددا به من واگذار شده است.
وی ادامه داد: من در این چند روز کسانی را دیدم که حتی آنها را نمی‌شناختم و بر همین اساس دیگر خودم را متعلق به خودم ندانسته و متعلق به مردمی می‌دانم که خالصانه و عاشقانه قهرمانانشان را دوست دارند.
سرمربی تیم ملی تاکید کرد: شاید یکی دو نفری هم باشند که از این موضوع خوشحال شده باشند که این مشکل خودشان است البته مطمئن باشید من راضی به مرگ دشمنم هم نیستم.
وی در مورد سرنوشت تیم ملی وزنه‌برداری و ادامه همکاری با این تیم گفت: هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفتم، اما شاید کلا دور کارهای پراسترس مثل مربیگری را خط بکشم. با این حال تاکید می‌کنم که در این مورد تصمیم نگرفته‌ام. همچنان در کنار ملی پوشان تا رقابت‌های قهرمانی جهانی لهستان هستم و سپس تصمیم‌گیری خواهم کرد.
باقری یاد آور شد: شاید عده‌ای با این وضعیت به آرزویشان برسند که عیبی ندارد اما من از کسی دلگیر نیستم و اتفاقی که برای من افتاد ممکن است برای هر کس دیگری رخ دهد اما آرزو دارم برای هیچ‌کس دیگری چنین مشکلاتی به وجود نیاید.
وی افزود: کسی را مقصر نمی‌دانم و خودتان ماجرای چند وقت اخیر را بهتر می‌دانید و قطعا مسائلی رخ داد که استرسم را بیشتر کند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد شایعات اخیر مبنی بر اینکه به صورت غیرطبیعی به بیمارستان منتقل شده است، گفت: این دیگر خیلی خنده‌دار و مضحک است، بیمارستان پیامبران را همه می‌شناسند و پرونده پزشکی من موجود و مشخص است، 45 دقیقه قلب من از کار افتاده بود و بعد از اینکه به هوش آمدم به اتاق عمل رفته و الان هم در آی سی یو هستم.
وی افزود: کسانی که این شایعات را ساختند انسانیت را لجن مال و معرفت و مرام را از بین بردند. چرا باید این کار را کنم و این حرفها اوج بی‌انصافی و پستی است، چون دلیلی نداشته بخواهم این کار را انجام دهم.
باقری در پایان گفت: شایعه سازان را به خدا واگذار می‌کنم، اگر این اتفاق افتاد خواست خدا بود و از چشم کسی نمی‌بینم و کسی را هم مقصر نمی‌دانم.

دیدگاه‌ها