کد خبر : 1023181 | 03 مهر 1392 ساعت 16:46 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

رجبی: در شروع مجدد می‌توان به سئول گل زد

پیشکسوت استقلال با سخت دانستن کار صعود استقلال به مرحله بعد می‌گوید اف سی سئول تیمی متفاوت از بوریرام بوده و موقعیت‌های گل آن‌ها نشان از سازماندهی خوب این تیم است.

رجبی: در شروع مجدد می‌توان به سئول گل زد
رضا رجبی درباره شکست 2 بر صفر استقلال برابر اف سی سئول گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که این تیم با تیم‌هایی مثل بوریرام خیلی متفاوت است. من آن‌ها را می‌شناختم. این تیم بسیار پرمهره و حرفه‌ای است. به نظرم استقلال در استراتژی‌اش اشتباهاتی داشت. آنها ذهن‌شان را به سمت گل‌زنی برده بودند و با ترکیب 1 – 4 – 1- 4 به میدان رفته بودند اما چون توپ را به گوشه‌ها می‌بردند، حریف می‌توانست میان 5 بازیکن رو به جلو و 5 بازیکن رو به عقب استقلال به موقعیت دست پیدا کند. همین که آن‌ها نشان می‌دادند توان زدن گل‌های بیشتر به استقلال را دارند گواه سازمان‌دهی تاکتیکی و برنامه‌ریزی آن‌ها روی استقلال بود.
به گزارش ایسنا،او در پاسخ به این سوال که بازی برگشت را چطور می‌بیند، اظهار کرد: کار خیلی سخت شد. نکونام هم که نسبت به سال گذشته خیلی بهتر کار می‌کند، به آن بازی نخواهد رسید و من اعتقاد دارم اگر استقلال استراتژی‌اش را تغییر ندهد احتمال خوردن گل‌های بیشتر از سوی آن‌ها بالاتر می‌رود. استقلال از این هفته باید به فکر ترمیم تیمش باشد تا روز چهارشنبه موفق‌تر باشد. به نظرم اف سی سئولی‌ها در شروع مجدد خیلی ضعیف بودند و می‌شود به آن‌ها از این طریق گل زد.
پیشکسوت استقلال در ادامه ضمن ابراز امیدواری نسبت به صعود استقلال به مرحله بعد بیان کرد: هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و هیچ چیز هم غیر ممکن نیست. به هر حال ما امیدواریم که استقلال در بازی برگشت جبران کند اما باید امیدوار باشیم که کره‌ای‌ها نتوانند در آزادی کاری کنند و ما با فشار تماشاگران آن‌ها را به عقب برانیم. اینکه دفاع استقلال گاهی عقب می‌ماند دلیلش سن بالای هافبک‌ها و مدافعان است که در بازگشت از حمله توان بدنی‌شان جوابگوی بازی نیست.

دیدگاه‌ها