کد خبر : 1023209 | 03 مهر 1392 ساعت 20:22 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

نصیرشلال به دیدار کوروش باقری می‌رود

دارنده نشان نقره وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن گفت: از شنیدن خبر عارضه قلبی کوروش باقری بسیار ناراحت شدم و قصد دارم فردا به ملاقات او بروم.

نصیرشلال به دیدار کوروش باقری می‌رود
نواب نصیرشلال اظهار کرد: از مردم می‌خواهم برای سلامتی باقری دعا کنند. به هر حال هر مشکلی که بین ما بوده، کاری و ورزشی بوده است و قطعا هیچ کسی تحمل ناراحتی دشمن خود را هم ندارد، چه برسد به باقری که دشمن ما هم نیست. دوست داریم او هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.
به نقل از ایسنا، وی که عضو تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری است، درباره آمادگی‌اش پیش از شرکت در دومین هفته لیگ برتر کشور عنوان کرد: شرایط خوبی دارم. پنج المپیکی در یک اردوی سه هفته‌ای در مازندران زیر نظر حسین توکلی به تمرین پرداختند و امروز نیز این اردو را به مقصد تهران ترک می‌کنیم. خدا را شکر این اردو رضایت‌بخش بود و تمرینات خوبی داشتیم.
این وزنه‌بردار خوزستانی افزود: جا دارد از مسوولان مازندران و استاندار آن به خاطر حمایت هایی که از ما پنج المپیکی داشتند و اردویی را برای ما تدارک دیدند، تشکر کنم. ما المپیکی‌ها در مازندران تمرینات خوبی را کنار هم داشتیم. جو خوبی هم بر اردوی ما حاکم بود و امیدوارم بتوانیم در مسابقات لیگ خوب نتیجه بگیریم. وقتی در لیگ آماده باشیم می‌توانیم این آمادگی را همیشه حفظ کنیم و در رقابت‌های بین‌المللی نیز برای کشورمان مدال‌آوری کنیم.
وی به آسیب دیده‌گی اش اشاره کرد و گفت: از ناحیه ران دچار یک آسیب‌دیدگی جزیی شده‌ام که فکر می‌کنم مشکل خاصی نباشد. دو روز استراحت کردم و اکنون نیز وضعیتم بهتر شده است.
نصیرشلال خاطر نشان کرد: مرحله دوم رقابت های لیگ برتر هفتم و هشتم مهرماه برگزار می‌شود. من در هفته نخست مسابقات حضور نداشتم. به هر حال ما در هر وزن بازیکن ذخیره هم داریم که مسابقات بنا به تصمیم کادر فنی بین نفرات تقسیم می شود و روی تخته رفتن هر بازیکن به شرایط تیم نیز بستگی دارد.
وی ادامه داد: ملی‌حفاری در هفته نخست در صدر جدول قرار گفت که فکر می کنم هر چه پیش برویم شرایط تیم‌مان بهتر می‌شود و امیدوارم مانند دوره های گذشته نیز بتوانیم قهرمان شویم. ما تمام تلاش مان را می کنیم و کم‌کاری نخواهیم کرد تا به این مهم برسیم. به هر حال هر بازیکنی دوست دارد در هر تیمی که حضور دارد، تیمش قهرمان شود.
نایب‌قهرمان المپیک 2012 لندن در پاسخ به این سوال که پنج المپیکی برای بازگشت به تیم ملی تصمیم جدیدی نگرفته اند؟ گفت: خیر، هنوز تصمیم جدیدی نگرفته‌ایم ولی امیدوارم طی هفته های آینده بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم تا بازهم بتوانیم برای مردم استان و کشورمان افتخار کسب کنیم.

دیدگاه‌ها