کد خبر : 1023776 | 09 مهر 1392 ساعت 09:59 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

لنون: بارسا مثل هیچ تیم دیگری نیست

سرمربی تیم سلتیک اسکاتلند معتقد است شیوه بازی بارسلونا در دنیا منحصر به فرد است.

لنون: بارسا مثل هیچ تیم دیگری نیست
نیل لنون می‌داند شکست بارسلونا چه طعمی دارد. این تیم سال گذشته توانست با نتیجه دو بر یک کاتالان‌ها را شکست دهد. سرمربی سلتیک امیدوار است امشب آن نتیجه را تکرار کند و از غیبت ستاره آرژانتینی حریف به وجد آمده است.
به نقل از فارس،وی در این باره اظهار داشت: این واقعا خبر خوبی برای ما است که مسی بازی نمی‌کند زیرا او بهترین بازیکن دنیا است. هرچند که ناراحت کننده هم هست زیرا دیدن بهترین بازیکنان در گلاسگو همیشه خوب است. جیمز فورست و برام کایال هر دو تمرین کردند و می‌توانند در این مسابقه به میدان بروند اما حضور درک بوریگتر هنوز مشخص نیست. او در بازی مقابل مورتون مصدوم شد.
وی ادامه داد:‌ منتظر این بازی هستیم و با آغوش باز به بارسلونا خوش‌آمد می‌گوییم. امیدوارم یک نتیجه خوب دیگر برای ما رقم بخورد. تلاش خواهیم کرد بارسلونا را تا جایی محدود کنیم که کمترین فرصت‌های ممکن را به دست آورند و در مقابل خودمان تا جایی که می‌توانیم موقعیت خلق کنیم؛ مثل کاری که سال گذشته انجام دادیم. آنها واقعا مثل هیچ تیم دیگری نیستند.
سرمربی سلتیک خاطرنشان کرد: ما مقابل میلان توپ را نسبتا مساوی تقسیم کردیم و فرصت‌های خوبی داشتیم اما بارسلونا از نظر من یک کلاس بالاتر است. این بی‌احترامی به میلان نیست. شیوه پاسکاری توپ، خلق موقعیت و سرعت بارسلونا در فضاهای خالی در بارسا قوی تر است. آنها همیشه بهترین بازیکن دنیا در 10 سال گذشته بوده‌اند؛ هرچند که به نظر می‌رسد بایرن‌مونیخ از آنها جلو زده است.
وی اضافه کرد: چه مسی بازی کند و چه نکند، برنامه ما همان خواهد بود. آنها شیوه بازی یا سیستم خود را تغییر نمی‌دهند. آنها به 3-3-4 اعتقاد دارند و این سیستم برایشان عالی جواب داده است. وقتی که آنها توپ را در یک سوم دفاعی حریف تصاحب می‌کنند، سرعت پاسکاری‌شان فوق‌العاده می‌شود.
لنون تأکید کرد: شما می‌گویید بارسا به دلیل مصدومیت‌ها مشکلات دفاعی دارد اما آنها دروازه خود را بسته نگه می‌دارند (مقابل وایکانو، سوسیه‌داد و آلمریا). بدون در نظر گرفتن مدافعانشان باید بگویم که آنها بسیار عالی دفاع می‌کنند. اگر مدام فشار بیاورید و بتوانید توپ را از آنها بگیرید به شما کمک خواهد کرد.
وی گفت: تلاش می‌کنیم نقاط ضعف آنها را در بازی کشف کنیم. بازیکنان ما برای این بازی بسیار تشنه هستند. اگر در این بازی پیروز نشویم و میلان آژاکس را شکست دهد، کار برای ما سخت‌تر خواهد شد. اگر در این بازی پیروز نشویم، دنیا به آخر نمی‌رسد. اگر آژاکس و میلان به تساوی برسند؛ موقعیت ما در گروه همچنان خوب خواهد بود.
سرمربی سلتیک تأکید کرد: خودمان را برای یک بازی بسیار سخت آماده می‌کنیم. اگر بتوانیم از این مسابقه امتیاز بگیریم فوق‌العاده خواهد بود. اگر بتوانیم از هر دو بازی امتیاز بگیریم، برای صعود جایگاهمان در گروه بسیار خوب خواهد بود.

دیدگاه‌ها