کد خبر : 1024259 | 13 مهر 1392 ساعت 20:28 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی: نیمه نهایی سخت تر از فینال بود

بازیکن سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در مرحله نیمه نهایی، سخت تر از دیدار نهایی است اما توانستیم با سد کردن نقاط قوت ژاپن به پیروزی برسیم.

موسوی: نیمه نهایی سخت تر از فینال بود
 محمد موسوي شنبه شب پس از صعود تيم ملي واليبال ايران به ديدار نهايي مسابقه هاي واليبال قهرماني آسيا در امارات عربي متحده اظهار داشت: مسابقه مرحله نيمه نهايي هميشه سخت تر از فينال است چون فشار رواني زيادي به تيم وارد مي کند، چون تيمي که در فينال ببازد به مدال نقره مي رسد اما بازنده مسابقه مرحله نيمه نهايي شايد به مدال برنز برسد.
به گزارش ایرنا، وي ادامه داد: پيش از اين مسابقه، دو جلسه آناليز فني از بازي تيم ژاپن داشتيم و کادر فني به خوبي، نقاط ضعف و قوت ژاپني ها را براي ما تشريح کرده بود. در طول مسابقه هم توانستيم نقاط قوت اين تيم را مهار کنيم و همين موضوع، تعداد اشتباهات حريف را بالا برد. ژاپني ها وقتي برنامه هجومي خود را تغيير دادند هم به نتيجه نرسيدند چون در زدن اسپک، خطاهاي زيادي داشتند.
موسوي خاطرنشان کرد: در ست سوم به دليل اينکه احساس کرديم بازي را برده در دست خود داريم، مقداري حريف را دست کم گرفتيم اما خوشبختانه توانستيم بازهم به پيروزي برسيم.
وي در باره ديدار نهايي اين مسابقه ها گفت: از بين تيم هاي کره جنوبي و چين، هر تيمي که به فينال صعود کند، با تمام توان به ميدان مي رويم و فرقي نمي کند حريف ما چه تيمي است. با قدرت بازي مي کنيم تا بدون فشار وارد شدن به بازيکنان به مقام قهرماني برسيم.

دیدگاه‌ها