کد خبر : 1025170 | 24 مهر 1392 ساعت 10:58 | 960 بازدید | 0 دیدگاه

هاجسون: انگلیس شانس قهرمانی دارد

سرمربی تیم ملی انگلیس پس از صعود به جام جهانی 2014 برزیل با اعلام اینکه بازی برابر لهستان یکی از بهترین بازی‌های انگلیس در انتخابی جام جهانی بود، می‌گوید انگلیس در جام جهانی شانس قهرمانی دارد.

هاجسون: انگلیس شانس قهرمانی دارد
انگلیس موفق شد با برتری دو بر صفر برابر لهستان حضورش را در جام جهانی 2014 برزیل قطعی کند.
روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس در نشست خبری گفت: خیلی خوشحال هستم. بازی سختی برابر لهستان داشتیم، اما توانستیم در نهایت با کسب سه امتیاز این مسابقه بلیت جام جهانی را کسب کنیم. گروه ما، گروه بسیار مشکلی بود. ما بازی‌های سختی برابر اوکراین، مونته‌نگرو و لهستان داشتیم. خیلی خوشحالم که توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. در نیمه نخست برابر لهستان بازی بسیار خوبی از خودمان نشان دادیم و توپ و میدان کاملا در اختیارمان بود. مستحق زدن گل‌های بیشتری در نیمه نخست بودیم.
هاجسون در ادامه گفت: تیم ما بازی به بازی بهتر شده است. بازی که امروز برابر لهستان به نمایش گذاشتیم، بهترین بازی ما در انتخابی جام جهانی 2014 بود. می دانستیم که دو بازی آخرمان در این گروه بسیار مشکل است، اما در نهایت توانستیم امتیازهای لازم را به دست آوریم. تیم ما نسبت به قبل بهتر شده است. 18 ماه است که در کنار یکدیگر کار می‌کنیم. امیدوارم که بتوانیم در ماه‌های باقی مانده برای حضور در جام جهانی 2014 به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنیم.
سرمربی انگلیس در پایان، گفت: اگر شما بخواهید در یک قرعه کشی برنده شوید، ابتدا باید بلیت آن قرعه کشی را خریداری کنید. ما اکنون بلیت را خریداری ‌کرده‌ایم ، هر چند شانس قهرمانی ما یک به چهارده میلیون باشد، باز هم شانس قهرمانی داریم. فشار زیادی در جام جهانی 2014 روی تیم ما خواهد بود، باید تا آن زمان از هر لحاظ بهتر شویم. تیم انگلیس مخلوطی از بازیکنان جوان و با تجربه است، اتفاقی که بسیار خوب است. در شش – هفت ماه باقی مانده تا جام جهانی 2014 برزیل می‌خواهیم بر روی این مسابقات تمرکز کنیم.
* استیون جرارد
کاپیتان تیم ملی انگلیس که موفق شد گل دوم انگلیس را در بازی شب گذشته (سه‌شنبه) برابر لهستان به ثمر برساند، گفت: این پیروزی را به تمام هوادارانی که از تیم‌مان حمایت کردند تبریک می‌گویم . این پیروزی به آنها تعلق دارد. با این هواداران ما می‌توانیم در جام جهانی 2014 عملکرد خوبی داشته باشیم.
* وین رونی
زننده گل نخست انگلیسی‌ها در بازی شب گذشته برابر لهستان، نیز پس از صعود به جام جهانی ، گفت: دوران خوبی برای انگلیس شروع شده است. فکر می‌کنم که یکی از بهترین نمایش‌هایمان را در بازی برابر لهستان دیدید. کاملا شایسته پیروزی بودیم. ما کاملا به توانایی‌های خودمان ایمان داریم. انگلیس جوانان بسیار خوبی دارد که در کنار بازیکنانی همچون لمپارد و جرارد رشد می‌کنند. در بازی برابر لهستان مهم‌ترین نکته این بود که صبور باشیم. اکنون باید به حضوری قوی در جام جهانی 2014 فکر کنیم.

دیدگاه‌ها