کد خبر : 1026509 | 08 آبان 1392 ساعت 17:25 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی الوند: برای برد به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان تیمش را حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نمی‌داند.

سرمربی الوند: برای برد به میدان می‌رویم
رضا طلایی‌منش در آستانه بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران درباره این بازی گفت: ما با تیمی بازی داریم که از هر لحاظ از ما بهتر و با تجربه‌تر است. پرسپولیس تیم بزرگی است و همچنین سرمربی بزرگی دارد و همچنین از تماشاگران بی‌شماری برخوردار است. قطعا بازی سختی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس در پیش‌خواهیم داشت. اما به طور حتم حریف از پیش باخته‌ای نخواهیم بود.
به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با تاکید بر اینکه تیم دست و پا بسته‌ای در بازی مقابل پرسپولیس نخواهیم بود، گفت: به دنبال انجام یک بازی آبرومند و محکم مقابل صدرنشین لیگ برتر هستیم و همچنین به دنبال این هستیم با انجام یک بازی زیبا، تماشاگران را به وجد بیاوریم.
وی با بیان اینکه در مجموع شرایط تیمی الوند در آستانه این بازی خوب است تصریح کرد: البته دو سه بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما بازیکنان از هر لحاظ انگیزه بالایی دارند تا در این دیدار موفق شوند و بازی زیبایی به نمایش بگذارند. سعی می‌کنیم از همه داشته‌هایمان بهترین استفاده را کنیم و برای برد پرسپولیس به میدان می‌رویم اما اگر هم موفق به انجام آن نشویم چیزی از ارزش بازیکنان ما کم نمی‌شود.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: اسم پرسپولیس و استقلال برای هر بازیکنی و در هر سطحی انگیزه زیادی به وجود می‌آورد و هر کسی دوست دارد در ورزشگاه آزادی با آن انبوه تماشاگر مقابل این تیم‌ها قرار بگیرد و به همین دلیل تمامی بازیکنان و کادرفنی الوند دارای انگیزه بالایی برای این مسابقه هستند.
سرمربی تیم فوتبال الوند همدان در ادامه درباره وضعیت این تیم در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال نیز گفت: ما سال گذشته در لیگ یک فصل موفقی را پشت سر گذاشتیم و امسال نیز سعی می‌کنیم با استفاده از تجربیات فصل گذشته بهترین نتیجه را کسب کنیم کما اینکه تا اینجای کار به غیر از بازی مقابل پدیده مشهد بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم. در مقابل پدیده هم تنها بر اثر اشتباهات فردی خودمان و خستگی ناشی از بازی 120 دقیقه‌ای مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی 3 گل دریافت کردیم و حتما در بازی‌های بعد جبران خواهیم کرد. هدف ما صعود به لیگ برتر است.
وی درباره داوری‌های لیگ دسته یک نیز گفت: نمی‌توانم درباره داوری صحبت کنم با این وضعیت که بازی‌های امسال از تلویزیون پخش مستقیم می‌شود شاهد کم شدن اشتباهات داوران هستیم. به نظر ما اشتباهات داوری عمدتا سهوی است و این اشتباهات جزیی از فوتبال است.

دیدگاه‌ها