کد خبر : 1026542 | 09 آبان 1392 ساعت 13:02 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی: باز هم یک توپ آمد و گل شد

مهاجم موفق مس در فصل قبل در فصل جدید هنوز نتوانسته آنطور که باید و شاید خودش را نشان دهد.البته او در بازی مقابل استقلال توانست یک گل بزند وثابت کرد که اگر از نظر روحی شرایط خوبی داشته باشد می تواند برای تیمش خیلی مفیدتر باشد.

شجاعی: باز هم یک توپ آمد و گل شد
مصطفی شجاعی در همین رابطه به سایت گل گفت: بازی با استقلال همیشه سخت است اما خب ما شرایط خاصی داشتیم که باید نتیجه می گرفتیم.خیلی خوب بازی کردیم و متاسفانه فقط یک توپ آمد و گل شد.آنها ما را دست کم گرفته بودند و این به ضررشان تمام شد.شانس با آنها یار بود واگرنه برنده این دیدار ما بودیم نه استقلال اما خب این هم قسمت بوده است.
مهاجم مس در ادامه گفت:مس باشگاه بزرگی است و شخصیت افتادن ندارد.نباید نگران نباشیم.ما همگی باید با تلاش بتوانیم تیم را از این شرایط نجات بدهیم و مردم را خوشحال کنیم.ما در این 3فصل همیشه نیم فصل اول مشکل داشتیم اما در ادامه توانسته ایم شرایط را عوض کنیم.
شجاعی در پایان در مورد احتمال جدایی اش از مس گفت:باور کنید حس عجیبی به مس پیدا کرده ام و این تیم را خیلی دوست دارم.اما همسر من در اصفهان است و این مشکلات خانوادگی است که ممکن است من را از مس جدا کند.با این حال باز هم اعلام می کنم اگر تیمی خواهان به خدمت گرفتن من است باید ابتدا با باشگاه صحبت کند چرا که من بازیکن مس هستم .

دیدگاه‌ها