کد خبر : 1026667 | 10 آبان 1392 ساعت 19:28 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی‌منش: دوست‌داشتیم پرسپولیس را ببریم

رضا طلایی‌منش می‌گوید برای برد به مصاف پرسپولیس رفته بودیم اما شاگردان دایی شایسته پیروزی بودند.

طلایی‌منش: دوست‌داشتیم پرسپولیس را ببریم
 رضا طلایی‌منش سرمربی الوند همدان بعد از باخت دو بر صفر مقابل پرسپولیس و کنار رفتن از جام حذفی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که تیمش در برابر شاگردان دایی انگیزه نداشت، اظهار کرد: هر بازی که در آزادی برگزار شود و در هر سطحی که باشد، انگیزه ایجاد می‌کند. ما دوست داشتیم امروز پرسپولیس را ببریم و حریف شایسته‌تر بود و به مرحله بعد صعود کرد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: می‌دانستیم بازی سختی داریم. در وهله اول در نظر داشتیم بازی زیبا و تماشاگرپسندی به نمایش بگذاریم که فکر می‌کنم موفق به این کار هم شدیم. من به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم. به هرحال تنها چهار بازیکن ما سابقه بازی در آزادی را داشتند ولی من با این وجود از کیفیت بازی‌شان راضی‌ام.
سرمربی الوند که به دلیل محرومیت نتوانست به نشست خبری بعد از بازی برود، در این باره توضیح داد: به دلیل اینکه محرومم، اجازه ندادند به نشست خبری بروم. حتی دلیل محرومیتم را هم نمی‌دانم. چیزی هم نمی‌گویم چون شاید بار حقوقی داشته باشد و برایم دردسر شود. باور کنید هنوز چیزی نمی‌دانم و نگفته‌اند که به چه دلیل محرومم.
طلایی‌منش همچنین در واکنش به اظهارنظر دایی مبنی بر اینکه اگر دست او بود محرومیت طلایی‌منش را می‌بخشید، گفت: این محبت دایی را می‌رساند. اما دست این بنده خدا نیست.
همچنین سفی‌زاده مدیر رسانه‌ای باشگاه الوند همدان درباره اجازه ندادن به طلایی‌منش برای حضور در نشست خبری توضیح داد: در این دو روز اتفاقات عجیب زیادی برای ما افتاد. در حالی که سرمربی ما به سمت اتاق نشست خبری می‌رفت، به ما اعلام کردند که او نمی‌تواند مصاحبه کند. اگر اینطور است پس چرا قبل از بازی اجازه مصاحبه داشت؟ این تصمیم‌ها چرا در روز تعطیل گرفته می‌شود؟ او را از مصاحبه محروم کردید، پس بگویید از زندگی هم محروم است. هیچ دلیلی هم برای این کارشان نیاوردند. مربی ما فقط گفته که داور را به خدا واگذار می‌کند. مگر چکار کرده است؟
همچنین مجتبی انصافی بازیکن الوند بعد از این دیدار به خبرنگاران گفت: بعضی از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی مقابل این تیم انگیزه خاصی ایجاد می‌کند.

دیدگاه‌ها