کد خبر : 1030146 | 16 آذر 1392 ساعت 18:24 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف بین پیروانی و رویانیان برطرف می‌شود

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از برگزاری جلسه‌ای بین افشین پیروانی و مدیرعامل این باشگاه برای برطرف شدن سوءتفاهمات به وجود آمده خبر داد.

اختلاف بین پیروانی و رویانیان برطرف می‌شود
حسینی قدوسی اظهار داشت: افشین پیروانی یکی از بزرگان پرسپولیس است که سال‌ها به عنوان کاپیتان،‌ مربی و سرمربی در این تیم فعالیت داشته و به حق لقب «افشین باتعصب» را از هواداران گرفته است. ایشان در دو سال اخیر یکی از اعضای کمیته فنی پرسپولیس بوده و همواره از نظرات ایشان استفاده شده است.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: جای پیروانی در دیدار پیشکسوتان پرسپولیس با ستارگان میلان خالی بود که دلیلش سفر خارجی پیروانی بود که صبح روز بازی به ایران رسید. البته او بحث‌هایی در مطالبات سال‌های گذشته‌اش دارد از نظر مالیاتی مشکلاتی برایش به وجود آورده است.
مدیر روابط عمومی پرسپولیس تصریح کرد: رویانیان و افشین پیروانی به زودی نشستی را برگزار خواهد کرد و در این نشست سوءتفاهمات به وجود آمده برطرف خواهد شد.
رویانیان از برخی اظهارات پیروانی گلایه‌مند بود و پیروانی هم در مورد مطالباتی که داشت صحبت‌هایی را مطرح می‌کند.
قرار است در این نشست که ظرف یکی دو روز آینده برگزار می‌شود در مورد مطالبات پیروانی صحبت شود. سالارکیا هم در مصاحبه‌ای که در مورد پیروانی انجام داد در نهایت احترام سخن گفته بود.

دیدگاه‌ها