کد خبر : 1030368 | 19 آذر 1392 ساعت 11:32 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانمنش:بدهی‌های گذشته مربوط به من نیست

مدیرعامل باشگاه مس گفت: بدهی‌های گذشته ربطی به من ندارد و دفتری در تهران وجود دارد که به این مسائل می‌پردازد.

ایرانمنش:بدهی‌های گذشته مربوط به من نیست
اکبر ایرانمنش در خصوص شرایط تیم فوتبال مس و بازی هفته اخیر این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: همه بازی‌های لیگ دشوار است شرایط جدول به گونه‌ای است که امتیاز تیم‌ها فشرده است و همه بازی‌ها سخت است. بازیکنان هر هفته آمادگی کامل را برای حضور در میدان دارند و از لحاظ روحی کاملا مهیا هستند.
به گزارش فارس،وی ادامه داد: در دیدار مقابل استقلال خوزستان خودمان مساوی کردیم زیرا دو گلی که زدیم توسط بازیکن خودی بود. تیم ما انسجام بهتری پیدا کرده و مقابل تیم‌های قدرتمند بهتر بازی می‌کند. ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و 70 _ 80 درصد احتمال پیروزی مقابل پرسپولیس وجود دارد.
مدیرعامل باشگاه مس در مورد شکایت جورج مراد بازیکن خارجی از مس به این تیم به فیفا و احتمال کسر امتیاز از این تیم یادآور شد: بدهی‌های گذشته ربطی به زمان مدیریت من ندارد و من هم هیچ تعاملی در این زمینه ندارم. برای بدهی‌های گذشته دفتری در تهران وجود دارد که بازیکنان با مراجعه به این دفتر می‌توانند بدهی‌های خود را دریافت کنند. ما هم این بازیکن را به این دفتر راهنمایی کردیم.
وی در مورد اینکه آیا نگران کسر امتیاز از مس نیست گفت: صنایع مس دفتری را در تهران باز کرده و زیرنظر مدیریت این صنایع است. مسائل مالی باشگاه قابل حل است و مسئله‌ای نیست که بخواهد ما را تهدید کند.

دیدگاه‌ها