کد خبر : 1030745 | 23 آذر 1392 ساعت 09:04 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانمنش: پرسپولیس هم می‌توانست 6تایی شود

مدیرعامل باشگاه مس کرمان تاکید کرد اگر داوری دیدار این تیم با پرسپولیس درست بوده به سرمربی تیمش اولتیماتوم می‌داده است.

ایرانمنش: پرسپولیس هم می‌توانست 6تایی شود
علی‌اکبر ایرانمنش در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شکست سنگین مس کرمان برابر پرسپولیس گفت: اگر فیلم بازی را ببینید متوجه خواهید شد که 2 پنالتی مس در این بازی گرفته نشد و یک پنالتی هم به اشتباه برای پرسپولیس اعلام شد.
وی در ادامه افزود: دروازه‌بان تیم ما توپ را گرفت و بازیکن پرسپولیس خودش را روی زمین انداخت و دایوینگ کرد که داور هم فریب این حرکت را خورد و اعلام پنالتی کرد. وقتی یک تیم اینگونه با ناداوری مواجه شود، مشخص است که از هم می‌پاشد و 6 گل می‌خورد. بعد از صحنه پنالتی هم بازیکنان ما می‌خواستند از زمین بیرون بیایند که من به داخل زمین رفتم و مانع این کار شدم.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص حرکت پرویز مظلومی و اخراج وی اظهار داشت: بازیکنان بعد از صحنه پنالتی به سمت داور رفتند و شلوغ کردند که آقای مظلومی هم برای آرام کردن آنها و دور کردن بازیکنان از کنار داور داخل زمین رفت. مظلومی قصد نداشت بازیکنان را از زمین بیرون بکشد و برای اینکه جلوی اعتراض بازیکنان به داور را بگیرد به زمین رفت.
ایرانمنش با تاکید بر اینکه مظلومی قصد نداشت تیم را بیرون بکشد، خاطرنشان کرد: مظلومی حتی به یکی از بازیکنان «پس گردنی» زد و به همه گفت به داوری کاری نداشته باشند و آنها را آرام کرد. فیلم این صحنه‌ها هم موجود است که نشان می‌دهد مظلومی می‌خواست بازیکنان به داور اعتراض نکنند.
مدیرعامل باشگاه مس در توجیه اینکه چرا داور رای به اخراج پرویز مظلومی داده است، گفت: داور پس از ورود آقای مظلومی به زمین به او گفته است چرا به زمین وارد شده‌ای و به همین دلیل رای به اخراج او داده است.
وی در پاسخ به این سوال که «آیا مظلومی با نشان دادن عدد 4 باعث تحریک پرسپولیسی‌ها شده است؟»، گفت: پرسپولیسی‌هایی که خارج زمین بودند و تیم‌شان را تشویق می‌کردند شاید تحریک شده بودند که ما به این مسئله هم اعتراض داریم. طبق قانون باید 10 درصد ورزشگاه به هواداران پرسپولیس می‌رسید اما 35 درصد ورزشگاه به هواداران این تیم رسیده بود. هواداران پرسپولیس درحالی وارد ورزشگاه شده بودند که مردم کرمان پشت درهای بسته مانده بودند.
مدیرعامل باشگاه مس در خصوص اینکه آیا بعد از 6 تایی شدن به بازیکنان و کادر فنی این تیم تذکری داده است، عنوان کرد: مقصر این باخت کادر فنی و بازیکنان تیم مس نیستند. مطمئن باشید حتی اگر اتفاقات این بازی به ضرر پرسپولیس رقم می‌خورد و تیم دایی می‌باخت، کسی به او تذکر نمی‌داد. از سوی دیگر اگر 2 ضربه پنالتی پرسپولیس نادیده گرفته می‌شد و داور یک پنالتی هم به ضرر این تیم اعلام می‌کرد، مطمئناً تیم دایی هم می‌توانست 6 تایی شود!
ایرانمنش ادامه داد: مظلومی خطایی نکرده که به او اولتیماتوم بدهم! مطمئناً اگر داوری این بازی درست بود به او اولتیماتوم جدی می‌دادم اما در این شکست مظلومی بی‌تقصیر است.
وی در پاسخ به این سوال که «آیا شکست سنگین مس در دیدار مقابل پرسپولیس فوتبالی نبوده است؟»، اظهار داشت: ما در مسائل داوری شکست خوردیم و شکست‌مان به هیچ وجه فوتبالی نبود. مطمئناً هر کادر فنی که روی نیمکت می‌نشست و 3 پنالتی به ضررش می‌شد همین نتیجه را کسب می‌کرد.
مدیرعامل مس در پایان در خصوص اینکه جریمه‌ای برای بازیکنان و کادر فنی در نظر گرفته است یا نه، گفت: هیچ جریمه‌ای برای بازیکنان و کادر فنی در نظر نگرفته‌ایم. اگر داور درست سوت می‌زد و قضاوت خوبی داشت، بازیکنان و کادر فنی را جریمه هم می‌کردیم اما وقتی داوری درست نبوده نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. صحنه‌های بازی مس - پرسپولیس و قضاوت داور این مسابقه را در برنامه نود خواهیم دید که چقدر به ضرر ما سوت زده شده است.

دیدگاه‌ها