کد خبر : 1031019 | 25 آذر 1392 ساعت 18:01 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران: تیم پاس به خانه‌اش برمی‌گردد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: انتقال تیم‌های پایتخت از سوی مسئولان و شخص "علی آبادی" ضربه‌ی مهلکی به فوتبال تهران وارد کرد.


فریادشیران: تیم پاس به خانه‌اش برمی‌گردد
ناصر فریادشیران در مورد نقل و انتقال تیم‌های پایتخت به شهرستان‌ها گفت: انتقال تیم‌های فوتبال به خاطر بحث‌های غیررسمی و یک سری اشتباهات از سوی دولت قبلی باعث شد که بدنه‌ی فوتبال متوجه ضررهای جبران ناپذیری شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، کارشناس فوتبال کشورمان افزود: به عنوان مثال تیم پاس تهران که یکی از بهترین تیم‌ها بود و در تهران ریشه داشت بدون هیچ دلیل قانع کننده‌ای به شهر همدان منتقل شد و یا سایپا را به کرج فرستادند و یا تیم صبا که به قم رفت. تیم‌های سایپا و صبا تمام فعالیت‌ها و تمریناتشان را در تهران انجام می‌دهند و تنها برای انجام مسابقه به شهر خود می‌روند و یا تیم پیکان که یکی از تیم‌های لیگ برتری بود و پس از منتقل شدن به قزوین و نبود امکانات از لیگ سقوط کرد.
وی تصریح کرد: مسئولان و تمام کسانی که در رأس کار هستند برای منافع خودشان و حتی کسب یک رأی و گسترش محبوبیتشان باعث سقوط و کناره‌گیری بسیاری از تیم‌های خوب و مطرح شدند.
فریادشیران افزود: تیم پاس یک تیم ریشه‌‌دار و بازیکن‌ساز بود. بسیاری از مربیان تیم‌ها که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند روزی در پاس بازی می‌کردند و از این تیم بالا آمدند. اما جای تأسف است که به خاطر سیاست‌های غلط، فوتبال تهران را نابود کردند.
کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: تیم‌های پایتخت‌نشین از سرمایه‌های مالی و امکانات بالایی برخوردار بودند اما فقط به خاطر بحث‌های غیرورزشی و گرفتن رأی بیشتر به نابودی کشیده شدند و اکنون تهران به جز 3 تیم استقلال، پرسپولیس و نفت تیم دیگری ندارد. البته قابل ذکر است که قصد انتقال آن‌ها را نیز داشته‌اند.
وی افزود: هم‌اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت پاس به تهران شنیده می‌شود که باعث خوشحالی است. تیم پاس مکتب نظم و اخلاق است بازیکنان پرآوازه‌ایی چون مهاجرانی، بهزادی، واثقی، مدیرروستا، مناجاتی ، نصرتی، نکونام و خیلی‌های دیگر در تیم پاس پرورش یافته‌اند. تیم فوتبال پاس آنقدر غنی است که حتی دارای نشریه بود و در نازی‌آباد تهران آکادمی داشت.
فریادشیران تصریح کرد: من به شخصه حاضرم برای بازگشت تیم پاس به تهران کمک کنم. اگر این تیم به تهران بیاید و در اولین سال حضورش به لیگ برتر صعود کند، بدون شک یکی از مدعیان خواهد شد.
کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: پورمختار، رئیس کمیته اصل 90 و عضو هیئت مدیره تیم الوند و تمامی مسئولان باید اجازه دهند تا این تیم به خانه‌ی خودش برگردد چراکه بازگشت تیم پاس به تهران برای تیم الوند و هواداران آن تیم نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود بنابراین بهتر است که مسئولین دست از لجبازی بردارند.
وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پاس آنقدر ریشه‌های محکمی دارد و تا به اینجا خوب کار کرده است که بیشتر شهرستان‌ها نام آن را بر تیم‌هایشان گذاشته اند. اگر تیم پاس به تهران بیاید، فوتبال تهران قوی خواهد شد و قوی شدن فوتبال تهران یعنی فوتبال کشور ایران پیشرفت کرده و تغییرات چشمگیری پیدا می‌کند. برای بهبود فوتبال در سطح کلان باید از سطح‌های پایین و جزئی شروع کنیم و اینگونه است که می‌توانیم شاهد فوتبال خوب و تماشاگر‌پسند باشیم. امیدوارم شایعه پیوستن تیم پاس به تهران هر چه زودتر تحقق یابد.

دیدگاه‌ها