کد خبر : 1031149 | 27 آذر 1392 ساعت 10:41 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: خداحافظی‌ام قطعی نیست

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: هنوز خداحافظی ام از کشتی قطعی نیست و با دعای مردم می توانم به کشتی برگردم.

گودرزی: خداحافظی‌ام قطعی نیست
صادق گودرزی، کشتی گیر وزن وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد که در اندیشه بازگشتی قدرتمندانه به کشتی بود، با مشکلی مواجه شده که تمام جامعه ورزش را نگران کرده است، مشکلی که شاید به قیمت خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی تمام شود اما او هنوز امیدوار است. صادق گودرزی در به خبرنگار ایپنا گفت: تمریناتم را جدی دنبال می‌کردم و حتی در هفته اول لیگ هم کشتی گرفتم اما احساس کردم دست راستم لمس شده که به پزشک مراجعه کردم. پزشکان اعلام کردند دست از تمرین بکشم زیرا در نخاع خودم خونریزی دارم و سلامتی‌ام در خطر است. حتی گفته‌اند اگر کشتی بگیرم، احتمال دارد فلج شوم.
به گزارش ایپنا ، وی در مورد شایعه خداحافظی‌اش از کشتی افزود: پزشکان اعلام کرده‌اند که تا معاینات دقیق‌تر حق کشتی‌گرفتن ندارم. باید زیرنظر پزشکان متخصص درمان شوم و امیدوارم که فدراسیون کشتی و کمیته المپیک در این راه به من کمک کنند. باور کنید هیچ پولی نمی‌خواهم و فقط امیدوارم رایزنی کنند تا زیرنظر پزشکان رده بالا درمان شوم تا سلامتی‌ام به خطر نیفتد.
نایب قهرمان المپیک لندن که در یک‌سال اخیر در مقاطعی از تیم ملی دور بوده، تصریح کرد: به خدا قسم این مشکلم جدی است و بحث قهرکردن نیست. قصد خداحافظی ندارم و از مردم می‌خواهم که برایم دعا کنند تا بتوانم به میادین بازگردم. قول می‌دهم اگر توانستم دوباره کشتی بگیرم، جردن باروفس را هم که در فینال المپیک به او باختم و تا به حال شکستی نداشته، می‌برم.
وی در پایان نیز گفت: فعلا خانه نشین شده‌ام و از مسئولان فدراسیون می‌خواهم در روزهای پرمشغله‌شان به مشکل من هم کمک کنند. درست است که بعد از المپیک در حق من نامهربانی‌های زیادی شد اما از هیچ‌کس دلخور نیستم. اول به سلامتی‌ام فکر می‌کنم و بعد هم بازگشت به تشک کشتی را هدفم قرار داده‌ام.

دیدگاه‌ها