کد خبر : 1031223 | 28 آذر 1392 ساعت 09:47 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران:

همه باید تلاش کنند پاس به تهران برگردد

بازیکن سابق پاس خواهان بازگشت این تیم به تهران شد.

همه باید تلاش کنند پاس به تهران برگردد
ناصر فریاد شیران بازیکن سابق پاس تهران درخصوص لزوم بازگشت این تیم از همدان و حضور در سطح اول فوتبال ایران گفت: باشگاه پاس ریشه در تاریخ فوتبال ایران دارد. بیش از ۲۰۰ بازیکن و مربی برتر فوتبال ایران سابقا در پاس شکل گرفتند و به تیم ملی رسیدند. از حسن حبیبی، همایون شاهرخی، مهدی مناجاتی، حسین فرکی ، مهدی دینورزاده و بیژن ذوالفقارنسب گرفته تا محمد نصرتی، جواد نکونام و وحید هاشمیان و بسیاری دیگر از باشگاه پاس به فوتبال ایران معرفی شدند. حتی حسن حبیبی با کمک همایون شاهرخی برای آخرین بار تیم ملی ایران را به المپیک مسکو رساند و سال ۲۰۰۶ که تیم ملی در جام جهانی حاضر شد حسین فرکی و همایون شاهرخی نقش پر رنگی در موفقیت های ایران داشتند.
به گزارش ایپنا،وی ادامه داد: در هر جای تاریخ فوتبال ایران ردپایی از باشگاه پاس دیده می شود و حیف است این تیم در این چند سال گذشته به این وضع دچار شده است. زمانی که تهران تنها ۴ میلیون جمعیت داشت حدود ۷۰ تیم در این شهر فعال بود اما الان که بالای ۱۵ میلیون جمعیت داریم تعداد تیم های تهرانی کمتر از انگشتان یک دست است. متاسفانه دولت قبل صدمه جبران ناپذیری به فوتبال زد که نتیجه آن پائین آمدن سطح کیفی و عدم رشد استعداد های داخلی است و برای همین باید کی روش این روزها در لیگ ژاپن و آمریکا دنبال بازیکن برای تیم ملی بگردد.
مربی سابق نفت در خصوص انتقال این تیم به اراک گفت: متاسفانه بلایی که بر سر پاس آوردند را می خواستند سر نفت هم بیاورند اما تلاش همه فوتبالی ها و کمک رسانه ها باعث شد این تیم در تهران بماند و جالب این است که بیشترین تلاش را برای ماندن نفت در تهران من انجام دادم اما پس از ماندن این تیم نفر اول من را از نفت کنار گذاشتند. متاسفانه دولت قبلی و حلقه انحرافی با زد و بند با برخی از نمایندگان می خواست برای گرفتن چند رای بیشتر فوتبال ایران را به حراج بگذارد.
فریادشیران در خصوص صحبت های عبدالحمید رمضانی، مدیر عامل پاس همدان که به شدت با بازگشت این تیم به تهران مخالفت کرده بود اذعان کرد: ایشان فرد شناخته شده ای در فوتبال ایران است. همه می دانند سال گذشته چه اتفاقاتی در پاس افتاد و چرا رمضانی و طیری(مربی سابق پاس همدان) محروم شدند. متاسفانه آقایان منافعی در آنجا دارند و نمی خواهند این تیم به جایگاه اصلی خود بازگردد. شنیدم او گفته است که پاس متعلق به ۸ هزار شهید شهر همدان است. من هم می گویم همه چیز ما متعلق به شهداست اما تهران ۳۰ هزار شهید دارد و این دلیل نمی شود که جلو بازگشت این تیم را بگیریم. در حال حاضر همدان صاحب یک تیم خوب و بومی به نام الوند است که مردم همدان این تیم را از خودشان می دانند و به آن عشق می ورزند. فکر می کنم حتی این به نفع فوتبال همدان هم خواهد بود که سرمایه خود را یک کله کند و برای الوند هزینه نماید به جایی اینکه این انرژی و سرمایه بین ۲ باشگاه تقسیم شود به هیچکدام سهم درستی نرسد. امیدوارم آقای پورمختار، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس که عضور هیات مدیره الوند هم هستند کمک کنند تا هم پاس به محل اصلی خود بازگردد و هم تیم الوند از منابع بهتری برخوردار شود.
پیشکسوت فوتبال ایران در پایان خاطر نشان کرد: اخیرا جلسات خوبی برگزار شده و حتی آقای آجرلو هم با مسئولان نیروی انتظامی رایزنی های خوبی را انجام داده اند و فکر می کنم در آینده نزدیک اتفاقات خوبی در این باره رخ دهد. باید همه دست به دست هم بدهیم تا پاس به تهران برگردد.

دیدگاه‌ها